Die bug kan je omzeilen door direct nadat ze aan je team toegevoegd zijn ze een "move fast" order te geven naar de evac point Iemand trouwens nog van plan om de hele campaign op hardcore in co-op te doorlopen?
Ja, ik en een vriend zijn nu bezig. Missie 9 zijn we nu Wil je meedoen, FlyingSaucer xI (hoofdletter i) toevoegen, we kunnen wel iemand gebruiken, die AI is niet zo slim
Ben nu op missie 7 op hardcore helaas spelen te weinig nederlandse mensen deze game want zou het vele malen toffer vinden om eens goed teamwork te hebben dan mensen die maar wat doen
Ik ben begonnen in co-op op normal met een vriend. De 2de missie (de 1ste is de intro missie) na het vernietigen van die sunburn had je toch een checkpoint dacht ik? Wanneer we beiden het loodje leggen moeten we de game volledig opnieuw beginnen ipv te mogen beginnen aan de laatste checkpoint. Ook als 1 van ons gekilled wordt dan duurt het bijna 1 minuut om te respawnen, wat ik vrij lang vind. Zijn er instellingen voor die checkpoints die ik kan aanpassen of is dit normaal dat we telkens volledig moeten herbeginnen. Voor de rest een leuk spel, maar op die manier is het wel ontmoedigend en vooral frustrerend.
Wat is je game tag, want ik wil het wel eens zien? Ik zelf ga morgen ofzo weer verder met level 2 hardcore, ben nu druk bezig met wolfenstein complete
ik word helemaal gek van tompets faid ofzoiets die missie is echt een pain in the ass op hardcore ben ik bij het einde komt er zo'n #$%&@ mortar op ons hoofd allemaal dood
Heb em pas een dag. Maar zit bij dat dorp nou plaats ik me manschappen aan alle kanten om het te verdedigen. maar op 1 of andere manier is het opeens weer mission failed
Het is echt heerlijk moeilijk en een zeer vet spel. Snap al die klachten niet zo maar ja vond brothers in arms ook vet vonden de meeste ook gaar.. xD