1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hehe.. overal waar ik kom dit soort reacties. Die 27" is echt dik groot.
    Ik ga zelf alleen voor de Magic Mouse. Volgend jaar maar in Amerika een nieuwe MacBook Pro halen denk ik.
    Of misschien een oude iMac, dies nu een stuk goedkoper geworden iig..
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2009
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik wacht de eerste reacties af van de Magic Mouse. Kijken of het echt zo 'magic' is als Apple verteld.
     
  3. Dutchskill

    Dutchskill Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dat filmpje zo zie werkt de nieuwe mouse volgens mij net zoals het touchpad van de Macbook pro. (dus ook het gebruik van 2 vingers, en tussen pagina's scrollen etc.) En op de macbook werkt het heel relaxed, dus voor mij is het zeker het proberen waard \o/
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maar een trackpad is iets anders dan een muis. Een muis houd je met je hand vast.. Dus ik moet even afwachten of het allemaal wel zo goed gaat werken. Vast wel hoor, maar het is toch weer €79,- die je gaat besteden en dat wil ik wel goed doen. :+
     
  5. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    pracht ding! zodra hij te bestellen is in NL ben ik van de partij \o/
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij is al sinds gisteren te bestellen.
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja inderdaad.. kzie net op Engadget een filmpje waar zon kerel dr mee speelt. Opzich dat swipen enzo zal wel lekker werken. Dat is ff wennen misschien. Enige punt waar ik nu aan twijfel is de dikte/hoogte. Die is echt nihil. Ik ben nu een MX Revolution gewend en die is lekker dik. Van dunne muizen krijg ik RSI achtige klachten. Hmm.. kweet het nog niet=(:+
     
  8. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar mis ik, naast de FireWire-poort iets?? Kan de Pro dingen die de White(met 4gb) niet kan bijvoorbeeld??
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja, beter tegen een stootje! :+
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    En natuurlijk het SD slot (maar dat meldde je danet ook al bij de firewire), oplichtende toetsen en tegen een stootje zoals Rivanov zegt = dus aluminium i.p.v. 'plastic' unibody.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm true dat.. ik denk dat het echt een vervelende muis is, vooral in het begin. Maar het is wel helemaal de blits op school 8). Nu gebruik ik on-the-go helemaal geen muis, dus ik ga het wel proberen. Dat sowieso. Het enige dat me nog altijd weerhoud is de dikte, je ziet bij die kerel ook dat zn hand helemaal bol staat.. dat kan niet gezond zijn :confused:.. maar goed...

    .. jeej.. ff heel geekish/n00bish maar eh.. 5000 posts jeej \o/
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mighty Mouse heeft nooit echt een ideale ergonomie gehad en met de nieuwe Magic Mouse lijkt daar geen verandering in te komen. Misschien zijn ze bang dat een goede ergonomie teveel contrast heeft met een strak design.
    Denk dat het enorm wennen is. Wat een minpunt kan zijn, is dat je de feedback mist. Je voelt als het ware geen click of scroll meer. En hoe gevoelig is ie, tegen bijvoorbeeld niet bedoelde klikken.
     
  14. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    hey, ook ik zit nu te twijfelen over een macbook..

    Mijn pa heeft al een Imac, en dat vind ik heel fijn werken, maar omdat ik volgend jaar verder ga met mijn ICT opleiding op het ROC, heb ik een klaptop nodig.
    Ik weet niet of ik wel zoveel geld wil uitgeven aan een laptop, terwijl je veel goedkopere Windows PC's hebt..

    Wie kan mij overhalen?

    Greetz
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Als je ICT gaat doen op een ROC heb je toch wel veel windows nodig. Doe zelf ICT op ROC De Leijgraaf in Veghel. Maar alles wat je krijgt/moet gebruiken is voor windows. Je kan dan wel met bootcamp enzo gaan liggen kloten. Maar dat schiet ook allemaal niet op. Tenzij je dat zelf fijn zou vinden.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt alleen jezelf overhalen.
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Niemand, dat moet je zelf doen :D

    Iedereen kan je wel vertellen waarom je het wel of niet moet doen, maar jij bent baas over jou portemonee......... Ga je het echt nodig hebben ? of kun je met een ''windows-based'' laptop ook uit de voeten ?

    Soms wil je dingen hebben die niet perse nodig zijn, zoals ik die gelijk de 27'' iMac wil halen terwijl het mij eigenlijk alleen maar om de quadcore processor gaat incl de 27'' scherm.......

    Ga jezelf de vraag stellen;

    Heb je perse een apple laptop nodig voor je ict opleiding ?
     
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat mij betreft komen ze uit met een draadloos toetsenbord zo groot als de vorige bedrade versie maar dan met een multitouch pad als op de MBP's....
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maar jij hebt de Quad Core ook niet nodig, anders had je twee weken geleden niet de Core 2 Duo iMac gekocht.
     
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja oke... Maar voor de rest zijn er niet veel dingen die de Pro wél kan en die de White níet kan zegmaar??

    Twijfel echt ontzettend namelijk... Ben zo bang dat ik die FireWire ineens nodig zal hebben en dat er misschien ooit meer GB in zal gaan of dat je toch profijt zal hebben van de snellere processor.

    Verkleurt dat witte trouwens niet behoorlijk snel van de MacBook White??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina