Forza Motorsport 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 17 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    236
  2. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodat mensen naar zijn filmpje kijken.

    Dat geld overigens voor 75% van de filmpjes op youtube.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2009
  3. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Had hij beter een grotere schaar genomen, dan was ik maar 2 minuten kwijt ipv 4. Wat een lozer...

    Maaruh, vrijdag heb ik speciaal verlof ingezet om de game goed te kunnen starten :) \o/
     
  4. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    lol 60 euro uitgeven om het gelijk daarna kapot te maken. Sommige mensen he... :x
     
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet ie toch lekker zelf weten?
     
  6. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zeker. Maar het blijft een mongol.
     
  7. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja haha hij moet het zeker zelf weten, van mij mag ie het nog eens 1000x overnieuw doen hoor :+
     
  8. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378

    Euhm.... iemand enig idee wat of waarom vs. the Al erbij staat?? Ik heb een Race uitgereden, meer hoeft toch niet?? :eek:
    Daarna de overige stappen natuurlijk ;)
     
  9. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    'U hebt gisteren van ons een e-mail ontvangen dat uw gereserveerde Forza Motorsport 3 Limited Edition voor de Xbox 360 is verzonden. De officiële releasedatum van de game is 23 oktober. Ondanks het feit dat u een verzendbevestiging heeft ontvangen dat de game vandaag bij u bezorgd zou worden, zal de game pas a.s. vrijdag bij u worden afgeleverd.'
    aldus de consoleshop
    jammer, ik had zo gehoopt dat ik hem eerder zou krijgen, ik kan echt niet meer wachten. Maarja het was al zo vreemd dat ie 2 dagen te vroeg zou komen.
     
  10. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Morgen barst het vast wel los, echt zin in die game zeg. Even stadje checken
     
  11. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisterenavond even het spel gespeeld en de 1e indruk is zeer goed :) Kan haast niet wachten dat ik zo weer kan spelen ;) Vooral de nieuwe Subaru STi ben ik erg blij mee om mee te kunnen rijden (die miste ik in FM2) :) Ondertussen ook de Special Edition besteld zodat ik hopelijk binnenkort ook online te vinden ben ;)
     
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Waar heb je die SE besteld?

    Ik kan de SE nergens meer krijgen :'-(
     
  13. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Neem aan dat je de LE bedoelt? Die kan je weer bij FRS pre-orderen. Alhoewel het pre inmiddels wel weggelaten kan worden..
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Het rijden met stuurtje is veel en veel leuker. Bovendien kan je dan makkelijker handmatig schakelen.

    Ik had eerst een tafeltje gemaakt en het stuur erop geklemd (zit muurvast en rijdt perfekt, maar nam veel ruimte in beslag als ik m niet gebruikte).

    Nu heb ik een Wheelstand van Rennsport en dat is helemaal top!

    http://www.youtube.com/watch?v=NqTQwt_bR7A

    Je kunt een adapter bijbestellen (stuk metaal) zodat je een Logitech G25 kan monteren. Ik kocht die voor de Microsoft wheel.

    [​IMG]

    Als ik m niet gebruik, klap ik m in en leg je m onder het bed of tegen de muur. Hij is niet goedkoop, kostte ongeveer €120 incl verzending.
    Nogmaals: het zelfgemaakte tafeltje werkte ook heel goed.

    Racen met een stuurtje is niet te vergelijken met een controller. Je zit veel meer in het spel.
    Toen ik PGR4 kocht, speelde ik eerst nog met een controller en vond ik de game leuk en best goed.
    Toen ik hetzelfde spel met het stuurtje ging spelen vond ik het spel helemaal geweldig!

    Net voor de bocht terugschakelen en je voelt in het stuur dat de auto achter uitbreekt. Dan tegensturen en al glijdend de bocht door waarna je m na de bocht terug voelt komen en de grip weer op de wielen voelt komen :)
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2009
  15. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nog hier een filmpje, kwam ik zo even tegen. Vind wel het banden geluid nog zwaar irritant klinken, ook het geluid van de wagen had iets meer mogen brullen maar verder mooie camera angles en veel mooier dan Forza 2.

     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ah, oke. Daar stoor ik me eerlijk gezegd niet zo aan. Merk je weinig van in cockpitview.
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik stoor me er ook niet echt aan, maar ik snap precies wat raptor bedoelt. Het klinkt allemaal zo 'vriendelijk' :9.

    Net weer een inpakbevestiging gekregen, als het goed is blijft hij nu wel staan :D
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Storefront is online op Forzamotorsport.net
    Voor een gedeelte tenminste, de foto's kun je downloaden maar wel hevig gecompressed! Zojuist een foto gemaakt van m'n SL65 AMG Black Series.

    [​IMG]

    BMW M5 met m'n eigen gemaakte Ring-Taxi design! :cool:

    [​IMG]

    En de heerlijke Ford Focus RS!

    [​IMG]

    Hoop dat de compressie minder wordt over een tijdje!
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina