Dragon Ball: Raging Blast

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 26 mei 2009.

1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    ANWB-pas en AdDiscount. En nooo, prijs is nu verhoogd naar 60 euro.:mad:

2. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    spijtig, mss dat ik hem nog bij de GameManie bestel, krijg ik er nog een Raging Blast T-Shirt bij. :D

maar natuurlijk is er ook nog MW2 en die zou ik ook wel willen hebben en ze alle2 kopen is niet echt een optie.

moeilijke tijden

Laatst bewerkt: 21 okt 2009
  3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hopelijk morgen wel de demo! :)

4. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel mooi trouwens. de hoogtijdagen van Dragonball zijn al lang voorbij maar nog steeds populair en bekend bij veel mensen. iig hier :)

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dragonball (Z/GT/) blijven gewoon één van de beste anime/serie's allertijden!:D
    Verklaar me trouwens voor gek, maar ik ben voor DB RB gegaan inplaats van MW2.

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Welke saga's zitten er nou allemaal in?

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Eigenlijk gewoon heel DBZ met nog what-if scenario's.

@Fiasco, misschien kan je de achievements in de startpost toevoegen?

Laatst bewerkt: 21 okt 2009
  8. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste achievements moeten te doen zijn. Misschien wat moeilijke online. Maar 800 zal wel lukken, 900 met wat moeite. 1000/1000 wordt wel heel lastig.

9. fatprinc

fatprinc Guest

Amazon heeft de release date nog steeds op 23 oktober staan dus er is kans dat het spel morgen verkocht word _O_

Ik heb voor de zekerheid ook nog een email gestuurd naar amazon omdat veel winkels de datum naar november hebben veranderd

Dear Customer Thank you for contacting Amazon.co.uk. After looking into your enquiry, I have checked and I can confirm that "Dragon Ball: Raging Blast - Limited Edition (Xbox 360)" is expected to be released on October 23, 2009. As per the information, we have received this item from our supplier and manufacturer, it is expected to be released on October 23, 2009. However, if we receive any further update with regard to change in release date from our supplier or manufacturer, we will update the same on our website and in your order. You will be notified if there is any change in release date. Although we do have your copy of "Dragon Ball: Raging Blast - Limited Edition (Xbox 360)" on hand, we are not able to dispatch it to you until the official release date, October 23, 2009. Many manufacturers restrict retailers from selling or dispatching their products until the official release date. We still expect to dispatch your order on October 22, 2009 and will deliver it to you on October 23, 2009 as listed in Your Account.

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Als dat zo is, kan ik het spel morgen al binnen hebben:eek:

11. fatprinc

fatprinc Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2009
  12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga er niet vanuit dat FRS morgen het spel verstuurt.
    Elke site zowat heeft de datum naar 13 november verandert, inclusief FRS. Wel jammer dat ze de prijs bij FRS al hebben verhoogd naar 60 euro. Misschien toch een voorteken...:x?

13. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je geen 64,99 ? dat staat allezins bij Freerecordshop.be, mss dat hij in NL minder kost.

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    In Nederland is ie 60 euro. Als je toevallig dicht bij de grens woont, kan je misschien kijken voor DB RB in een NL'se FRS.

15. fatprinc

fatprinc Guest

Waarom koop je eigenlijk spellen bij FRS? Veel te duur en vaak zitten de spellen onder de krassen en niet verzegeld

16. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    mss in sluis, maar ik ga geen 50km rijden voor €5 8)

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nou nee, wat dacht je van 10% korting en 7, 05 euro korting? Dan ben je toch wel een stuk goedkoper uit. En de spellen die ik krijg verzonden, zijn verzegeld!:D

Lees mijn ding hierboven:x. Misschien bezorgen ze ook in België. Je kan DB RB voor 47 euro krijgen incl.

18. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    zou ik FRS zijn zou ik dat niet doen, maar ik koop hem denk ik toch gwn in de GameMania (DRgnbll:RB T-shirt)

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Achja, als je die T-shirt graag wilt, zou ik dat doen.

20. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0

nou jah, het gaat me niet echt om de T-shirt, maar toch wrm al die moeite doen van te bestellen online als ik hem gwn kan halen als ik van school kom :)

Deel Deze Pagina