Borderlands [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij moet er in de startpost best wel wat filmpjes zitten:D.

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat het de eerste game is die echt een mix is tussen first person shooters en roleplaying games. (als je raak schiet, schiet je ook echt raak in tegenstelling tot RPG's met shooter elementen)

Dit is nog nooit eerder gedaan en al zeker niet met co-op

3. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Hee guys, wat ik niet snap is dat ie nu al te koop is bij Play.com. Ik dacht dat de release overmorgen pas was?

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hijs nu zo'n beetje overal te koop.

5. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ook maar een heel klein beetje had gelezen verkopen sommige winkels hem al, vandaar ook het topic 'Borderlands al in de winkels gespot?' http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=135426.

6. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    WOJOW
    Ik kwam toch ff een vet best tegen xD Hij had me bijna te grazen genoemen!
    Gewoon zon grote Skarg dus zon hondje zeg maar en die stond in flam en hij spoot vuur uit ze bek!

Hond + flamenwerper = SUPER VET! 8)

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dropte de skag ook nog goede loot?:+

8. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik hoopte ook op ene super ve wapen en ik krijg alleen 50 gold -.-

9. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aaaaah zuur. Te laat =(

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    -.- Tea-bag that Skag:x
    Aaah, ik heb er echt zin in. Hij moet morgen gewoon door die bus kopen, nadat die man 't heeft gezegd.8)

11. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is hier nog niet verzonden.. Bij Bol.com gebeurd dat al wel eens een avond van te voren. Bij jou wel?

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb FRS. Nog geen mail binnen gehad, volgens mij. Die mail krijg ik meestal dan ook laat, dus ja:x. Bol.com heeft wel Borderlands al verzonden naar iemand die ik ken.

13. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het ook op de FRS site zien. Bij mij staat: In behandeling.

Edit: Ah, wacht ik las verkeerd. Hopelijk gaat het bij FRS anders, morgen op status verzonden, wanneer hij ook daadwerkelijk verzonden is.

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Heb de game vandaag gekocht voor een maat van me en ook maar meteen even getest of het wat was. Ben wel te spreken over de game! De graphics stijl is echt retegaaf. Ik was begonnen met Mordecai maar de volgende keer zal ik voor Roland of Lilith kiezen.
    Mordecai leek me het gaafst, door de sniper maar die valt me een beetje tegen en op een revolver heb ik het ook niet zo.
    Roland lijkt me een goede allround classe door de specialiteit in assault rifles/shotguns en het Scorpio Turret. En Lilith lijkt me dan weer erg gaaf door Phasewalk (onzichtbaarheid in combo met ongelofelijke snelheid) en omdat ze dingen zoals vuur, elektriciteit etc kan afvuren. Dilemma! :D

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Co-op doen als je hem hebt?

16. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook een middagje gespeeld en ben nu level 17 soldier, vooral handig vanwege de support en ammo regen \o/. Ik heb met 3 gecoöpd en het bleef pittig, helaas nog geen legendary drops maar wel een aantal zware boss-fights.

17. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Damn, vuurspugende skag!:D

Ik hoop dat gamehubs lekker snel verzend, weekje fsow.. Dat ik misschien nog het laatste weekend van m'n vakantie ermee aan de slag kan :cool:.

Wat ik me nu af vroeg: Hoe verdwijnen de wezens die je dood? Verdampen ze? Zijn ze plots weg of blijven ze voor de plots weg gaan nog even liggen? Verdwijnen ze pas zodra je een nieuw gebied in stapt? Zie je ze echt weg rotten en als je dan er later weer lang loopt dat je nog wat botten met smeulend vlees eraan ziet? Misschien een skag die dat vlees nog een beetje op eet? Gaan ze in vlammen op? Vertel me, hoe?:D

18. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Damn, hele dag gespeeld en nu level 20 en alle quest in het eerste gebied gedaan. :cool:
    Hij is echt tof. Nu ga ik leren. 8)

19. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou, de mensen die me vraag hebben beantwoordt waren erg overtuigend, heb het spel net bij bol.com besteld :)

Maar je kan dus borderlands niet online doen? Alleen met ze 4en co-op?

Laatst bewerkt: 21 okt 2009
  20. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0

Bedoel je doodsanimatie, dat verschild per gehanteerde augment en wapen met vuur smeulen ze weg tot as en shock alsof ze een hartaanval hebben en dan is er nog corosive wat ik nog niet heb gezien maar volgens mij soort gelijk aan de vuur is alleen is het dan groen zuur dat de vijand laat smelten.

Ook kunnen vijanden deze augments hanteren, ik kom ze dan ook niet graag tegen, vooral de badd-ass variant die extra sterk is en ze zijn imuun voor de augments die ze gebruiken.
    Alleen 2 player split-screen of 4 player live coöp

Laatst bewerkt: 21 okt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina