Dragon Age: Origins

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het uitgebreide AI systeem zit ook in de console versies.

De kwaliteit van het filmpje is niet geweldig, maar hieronder volgt één van de eerste video previews over DA:eek: op de consoles (in dit geval de PS3 ). Check it out.

http://www.gamespot.com/shows/today-on-the-spot/ (vanaf ongeveer 7 minuten)

EDIT: Observatatie uit het filmpje. Lastig te zien hoe gedetailleerd de textures zijn, maar het draait wel lekker vlot op de PS3. In gevechten met meerdere tegenstanders was de scrolling nog steeds vloeiend, dus dat ziet er goed uit. Ik neem aan dat het dan ook net zo goed op de 360 draait.

Laatst bewerkt: 21 okt 2009
  2. ThaBest

ThaBest Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De flash game is nog niet te spelen, ze hebben tot nu toe alleen 3 blog posts uitgebracht daarvan met informatie. Er komen totaal 4 blog posts voor die flash game als het goed is, dus daarna zal je hem wel kunnen spelen.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Mkay.
    De flash game zag er in iedergeval wel goed uit:D.

4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wat nou flash. Kijk liever of de console versie je bevalt. :9

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zei toch dat ik wacht op de review:p
    Wanneer kunnen we de eerste reviews voor de 360/ps3 verwachten? Dit is een game die ik graag wil, maar er toch zo'n gevoel me tegen houdt.

6. ThaBest

ThaBest Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Begin november zullen de reviews wel komen :). dat filmpje van on-the-spot is trouwens ook best aardig, maar hij vertelt niet zoveel nieuws...wel even opletten als je geen spoilers over Morrigan wilt horen. Dat stukje waarbij hij met zijn armor aan de Gamestop in gaat is ook wel apart iig :).

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gisteren met mijn broertje even de HD versie gezien van die Sacred Ashes trailer. Fok wat is die zalig. Hij staat op YouTube. ;)

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Een quick look naar de 360 versie :

http://www.giantbomb.com/quick-look-dragon-age-origins-360/17-1528/

En itt wat zij zeggen, zit het hele tactics systeem wel gewoon in de consoleversie, purchase confirmed. ;)

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Draait lekker en ziet er goed uit. Beetje weinig kleur variatie (veel roestachtige kleuren), maar verder ziet het er prima uit. :thumbs:

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het ziet er inderdaad soepel uit, en je hebt ook gelijk over de kleuren.
    Misschien ook omdat het een dark fantasy RPG is? Geen idee, ik heb er geen verstand van :eek:

EDIT: Flash game komt vandaag trouwens uit:

van GT.

Laatst bewerkt: 23 okt 2009
  11. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Na het zien van het filmpje weet ik dat het voor mij de RPG word, al hoef ik het voor de graphics niet te doen want ik vind ze een beetje te ondermaats, maar ik houd het maar even op verwend te zijn geworden dat met al die games in vergelijking met de developement van dragon age die gewoon langer nodig had.

Tja voor de rest ben ik nogal een leek op het spel principe, KOTOR vond ik persoonlijk al hardcore qua al die indelingen wat je kon doen aan je karakter, daar was Mass effect dan een lachertje tegen. Ben wel heel blij dat alles mooi soepel speelt naar de indruk die de beelden geven, dat had ik niet zo verwacht.

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Waarom zien die combat moves er toch zo lomp uit? Bioware kan echt wel een super spectaculair combat systeem maken, maar toch hebben ze het zo gehouden, en persoonlijk vind ik het er lomp uitzien. Heel jammer, waarom van die langzame aanvallen met het zwaard en schild, waarom niet gewoon brute vette en snelle combat? Waarom niet een meer Zelda-achtige combat? Waarom vooral niet gewoon verschillende moves met het zwaard? :confused:

Maar het is duidelijk dat ze daar niet voor wilde gaan, maar ik blijf het jammer vinden. Ik zit nog erg te twijfelen of de game voor mij is. Vrijwel alles aan een RPG vind ik geweldig, het reizen door de wereld met een party of in je eentje, conversaties met mensen en keuzes maken, upgraden,dingen vinden,noem maar op. Maar verdomme, als nou juist de combat dan lomp is.......nou ja, ik moet maar even zien.

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wat gameplay van de 360:
    [GT]58137[/GT]
    [GT]58130[/GT]
    [GT]58129[/GT]

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Draait lekker op de 360. Ik zou nog bijna deze versie gaan kopen, ware het niet dat mijn PC DA:eek: waarschijnlijk ook op max details kan laten draaien.

Van elk filmpje dat ik nu zie raak ik steeds meer overtuigt dat dit de RPG van 2009 gaat worden.

15. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Heb gisteren ook even een filmpje bekeken op Live, en ik vind het er wel veel beter uitzien en ik zat er echt even in met die actie beelden, die Draken en magie gebruik ziet er wel heel vet uit!! Gezichten zijn wel wat minder qua animatie en uitdrukkingen, maar ik vond voor de rest alles veel filmischer en intens en dat heb ik wel gemist.

16. ThaBest

ThaBest Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er is weer een character Update, nu voor Oghren, de dwarf, ik moet zeggen dat ik het laatste deel van dat filmpje dan toch wel weer erg droog vind en een reden om hem in mijn party zien te krijgen. :)

Ook is de game Gold gegaan, dus alles is helemaal af en nu is het alleen nog wachten op de release....

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Welke RPG's heb je nog meer gespeeld dan? Ik speel nu bijna 5 jaar WoW maar voor mij blijft Bioware de koning als het om RPG's gaat. De verhaallijnen, humor, combat systeem, alles gaat heel diep & gedetailleerd. Wat ik uit het GiantBomb filmpje begreep gaat de combat ook min of meer automatisch, je hoeft dus niet voor elke hit opnieuw op een button te drukken ofzo, dus volgens mij merk je helemaal niet zoveel van die trage combat dan..

Anyway, had nog hoop dat bartsmit de CE voor xbox zou verkopen maar zojuist door ze bevestigd dat het alleen voor de pc is.. Waar gaan jullie je (xbox) kopie halen? Gamemania adverteerd met een ingame item, maar volgens mij krijg je die standaard bij welke winkel..

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  19. Ashavan

Ashavan Guest

Ben benieuwd hoe de besturing van combat zal zijn. Een groep van 4 laten doen wat je wilt a la Mass Effect lijkt me wel wat. Als de oudere Baldur's gate of de Xbox....no thank you.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die oude hack 'n slash games op de xbox moet je vergeten, dat waren slechts spin-offs die zich in de forgotten realms afspeelden. Dit is een ECHTE opvolger van de PC Baldur's Gate. Dus een diepe, uitgebreide RPG die je (net als mass effect) op een Turn based manier kunt spelen door te pauzeren en commando's te geven of acties te kiezen maar die je ook op een meer actiegerichte manier kunt spelen. Al denk ik wel dat je er in de moeilijker gevechten niet aan ontkomt om veel te pauzeren om je tactiek/acties aan te passen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina