Als je twijfelt over het geld dan is het eigenlijk al een verloren zaak. Waarom zou je 500 euro meer uitgeven voor een Mac als je dat bespaard met een Windows Mac. Advies voor jouw is een keer een winkel binnen lopen. Niet Mediamarkt maar A-Mac, Ivizi of whatever..
Ik heb MBO ICT BOl4 gedaan, en daar waren enkele met een MacBook/iBook, dat gaat verder prima. iig op mijn opleiding had iedere student een eigen computer tot zijn/haar beschikking. Dus de laptop had je eigenlijk vrijwel niet nodig.
Momenteel studeer ik NID bij HsZuyd. Alleen maar Windows en netwerk onderdelen (het bekende Cisco verhaal, CCNA/CCNP/CCDA whatever allemaal). Maar heb nog altijd mijn laptop weinig nodig. En als er dan toch geen pc beschilkbaar is (of deze te langzaam is) dan werkt vmware fusion perfect voor me. Het enigste kutte hieraan is dat je constant tussen sneltoetsen moet switchen. Voor cntrl+a/c/v en het Mac equvalent vind ik erg lastig (ik weet wat het is hoor, maar als je steeds switched met spaces van/naar virtueel windows).
Totally true that..
lol
Als je zo erg twijfelt, wat let je om dan toch die Pro te kopen. Veel wijzer word je niet in dit forum. De keus ligt nu bij jouw iig.
Wit mag niet verkleuren ofzo, maar doet het wel. Ik weet iig wel dat die van mijn mega snel verkleurd. Vooral de toetsen. Mag gelukkig mijn topcase laten vervangen.. dat is dan wel weer winst.
Laatst bewerkt: 22 okt 2009