FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicoow

Nicoow Rock your life

Leuk Bevonden:
    0
    Team Player 25(G)
    Play a Pro Club Championship match as a full team (10 players).

Kan iemand wat meer uitleg geven over deze achievement of hoe je hem gehaald hebt?
    Moet je met 10 man beginnen/eindigen, moet het andere team ook met 10 zijn, moet iedereen de bal geraakt hebben etc.?

2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Jeuj, gelukkig nog een goaltje kunnen maken. Hij heeft alleen maar gewonnen door de betere stats :9.

3. FIFAFEYENOORD94

FIFAFEYENOORD94 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier mensen die een goede opstelling hebben voor: Manchester United of Barcelona?

4. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Fifa wordt steeds realistischer.

5. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Als ik zo de wedstrijd tussen Real en Milan bekijk, dan reageren de keepers in Fifa10 erg realistisch, alles wat ze in het spel fout doen, heb ik nu al gezien in één echte wedstrijd ;)

6. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je in fifa 10 bij penalty's een panenka maken?

7. Vriendloos

Vriendloos Guest

Lb indrukken bij het schieten

Jezus christus, Inter Milan met live season is echt ZIEK. Alle spelers zijn 90, heel de verdediging en middenveld is 90 en de twee aanvallers zijn beide 88 en niet van de bal af te krijgen. Ik weet weer met wie ik speel komende week :p

Laatst bewerkt door een moderator: 22 okt 2009
  8. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Live season is echt bullshit dat je daar voor moet betalen.... Zijn waarschijnlijk genoeg die dit doen maar ook genoeg die die niet hebben. Lijkt me niet eerlijk voor mensen die het niet hebben en tegen mensen moeten met Live season. Zou na mijn mening dan moeten worden uitgeschakeld..

9. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt doodziek van die lui dat als ze hebben verloren in de 90ste minuut er tussen uit knijpen. zooo irri! hier zouden ze wat aan moeten doen bij EA. ze zouden die gasten die voor de 2e keer op één dag er tussen uit knijpen een ban moeten geven van een dag ofzo.

10. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net een 'Connection lost with your opponent'. Krijg ik nu de win? Stond nog 0-0.

11. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, ik verneuk het echt elke keer in de verlenging. Ging met 1-1 de verlenging in, krijg ik opeens 3 goals tegen.

Kut, ik krijg steeds als ik verlies -8 :{

Lol, ik ben teruggezakt naar Level 3. Drie wedstrijden gespeeld, alle drie verloren in de verlenging :emo:

Laatst bewerkt: 22 okt 2009
  12. Vriendloos

Vriendloos Guest

Je kan niet terugzakken in een level, eens een level bereikt dan zal die niet meer omlaag gaan. Ookal raak je al je punten kwijt

13. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was bijna Level 4 (zat op 80%) en nu zit ik op 10%

14. badjasman

badjasman Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je verliest wel punten op die schaal, maar je gaat nooit een level terug.

15. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, dat betekent dat je minder punten hebt dan een level 3 nodig zou hebben om op level 4 te komen. Als je in de lobbies gaat en je sorteert op skill level dan ben je gewoon nog level 4

Zo moeilijk kan het toch niet zijn, op die level win je nog 60-70 punten in een wedstrijd :)

16. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Als je wint ja, ik krijg alleen maar goals tegen door lompe foutjes. Spelers die tegen elkaar opbotsen, over elkaar heen vallen etc.

En elke keer als ik uitbreek staan er 4 verdedigers om m'n speler op te vangen.

Ik vind het echt irritant dat je die replays niet kunt skippen, had net iemand die na de wedstrijd de samenvatting wou kijken..

17. Vriendloos

Vriendloos Guest

Je moet ook zorgen dat je dan meerdere voorin in waar je dan ook mee kan combineren. Ook helpt het om wat aan je tactiek te veranderen en eventueel nog je opstelling.

Als je echt een hoop tegen doelpunten krijgt van rommel doelpunten komt het er toch op neer dat je vaak niet goed uitverdedigt. Iedereen krijgt wel eens van die doelpunten voor of tegen, maar de hele tijd? Nee, dat niet..

18. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben gewoon weer een cheat ofzo, mn tegenstander leaved en ik krijg de loss ? en dan zeggen ze ea server ligt eruit :confused: ?
    zo vaag

tevens iemand enig idee wanneer live season beschikbaar komt ?
    kan hem nog steeds niet downloaden

Edit : @ alizor
    verander eens je opstelling anders, ik had het in het begin ook. maar zie dat iedereen met 5 verdedigers speelt. dus heb ik ook mn formatie veranderd naar 5-2-3 met de 2 middenvelders ver naar voren. want anders kom ik er ook niet doorheen.

19. fatprinc

fatprinc Guest

Ik heb het gehad met Fifa 10. Hoe hoger je online komt hoe meer iedereen 6 verdedigers heeft en alleen maar op de counter speelt of steekpas op de spits

20. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Tsjah. weetje wat het is dat heb je zowat met alle voetbal games. ik durf te wedden dat als ze zoiets bij pro evo uitvinden ze dat ook gaan doen. tenminste degene die alles op alles zetten op punten te halen.

Probeer anders wat mensen te vinden waarmee je clubs kan spelen of wat gasten die gewoon vriendschappelijk willen spelen (voor de fun fus).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina