Nadeel is wel een beetje dat wanneer je een grote vriendengroep hebt en die allemaal BL gehaald hebben, je dus nooit met z'n allen tegelijk kunt spelen. Maar het had niet meer dan 4 players moeten worden, dus opzich snap ik de keuze wel.
Wat wel heel jammer is, ik had gisteren bijvoorbeeld nog maar level 7, terwijl een maatje die nog een tijdje had doorgespeeld al op level 12 of hoger was. Als hij samen met mij en wat andere wilde spelen dan moet ie eerst wachten tot wij alle objectives hebben geklaard. Logisch, maar toch...nu wil ik bijvoorbeeld een keer samen met mijn broer en anderen...hij heeft nog amper gespeeld terwijl ik nu level 12 ofzo ben. Dus dan zou ik weer overnieuw moeten als we samen willen gamen, gedoe elke keer zeg. Maar ik denk dat er geen andere mogelijkheid was.
Hoe dan ook, van één maat en mijn broer weet ik dat hun helemaal nog niet ver zijn in BL, dus zij zullen eerst met z'n twee of gewoon singleplayer tot level 13 moeten komen en ook bij die missies, dan kunnen we zo weer verder met z'n allen.
Laatst bewerkt: 22 okt 2009