Het rijden met stuurtje is veel en veel leuker. Bovendien kan je dan makkelijker handmatig schakelen.
Ik had eerst een tafeltje gemaakt en het stuur erop geklemd (zit muurvast en rijdt perfekt, maar nam veel ruimte in beslag als ik m niet gebruikte).
Nu heb ik een Wheelstand van Rennsport en dat is helemaal top!
http://www.youtube.com/watch?v=NqTQwt_bR7A
Je kunt een adapter bijbestellen (stuk metaal) zodat je een Logitech G25 kan monteren. Ik kocht die voor de Microsoft wheel.
Als ik m niet gebruik, klap ik m in en leg je m onder het bed of tegen de muur. Hij is niet goedkoop, kostte ongeveer €120 incl verzending.
Nogmaals: het zelfgemaakte tafeltje werkte ook heel goed.
Racen met een stuurtje is niet te vergelijken met een controller. Je zit veel meer in het spel.
Toen ik PGR4 kocht, speelde ik eerst nog met een controller en vond ik de game leuk en best goed.
Toen ik hetzelfde spel met het stuurtje ging spelen vond ik het spel helemaal geweldig!
Net voor de bocht terugschakelen en je voelt in het stuur dat de auto achter uitbreekt. Dan tegensturen en al glijdend de bocht door waarna je m na de bocht terug voelt komen en de grip weer op de wielen voelt komen
Laatst bewerkt: 21 okt 2009