Deelnemers (Gamertag: ) Martijn-HH - DoMiNaTe XXL FR-thaan - Nathanael H4L Voltreffer - Voltreffer mikeVermeule - mikeVermeule svennnn15 - svennnn15 Alizor - Alizor TR Fiasco - Fiasco NL rolandinhoo - rolandinhoo AtoniSD - AtoniSD Mitzz - Mitzziejj Nicoow - Almighty Nico 7 DATUM: 24 Oktober om 14:00
Ik zou als ik jou was de zondag pakken. Zaterdag middag is zo'n middag dat iedereen een wedstrijd van zijn of haar hobby heeft. Maargoed, je moet 't zelf weten
Ik denk dat je bij beide dagen rond dat tijdstip een probleem hebt. Dan kun je nog 't beste zondag 20:00u/21:00u pakken.
Ik moet zaterdag werken dus kan niet op dat tijdstip. En Fiasco heeft de game verkocht dus we komen zoiezo één iemand te kort.
Op z'n minst wachten tot je er stuk of 13 a 14 hebt.. Zijn altijd mensen die niet komen opdagen. Een zondagavond heeft wel mijn voorkeur trouwens!
AntraXxX NL is van de partij! Tijd/datum boeit me niet zoveel. (behalve aankomende zaterdag, moet dan voetballen + verjaardag)
Ja, vantevoren gezellig met wat vrienden hoort er ook bij. En er zijn zeker weten al genoeg mensen die rond 8 a 9 uur beginnen met het uitgaan, doordat ze bijvoorbeeld met de trein ergens heen moeten.