oh oke, thnx, dan weet ik dat. zal het in de Forza3 demo nog wel ff checken, het zou eigenlijk ook schandalig zijn als je in het nieuwe deel niet vloeiend kan spoelen.
Hoe krijg ik mijn wielen kapot? ben met een vriend alles aan het proberen en alles is stuk behalve mijn wielen en wat gebeurt er als ze stuk zijn?
Konden je banden niet ontploffen? Want wat ik me nog kan herinneren is dat ik altijd donuts ging doen totdat ze 100% damage hadden, maar of ze toen ontloften weet ik niet meer.
ik heb een bug gehad, toen zat mijn audi vast, kregen 2 banden 100% damage, maar het leek wel of er niets gebeurde?
Als je in een endurance rijdt en je gaat de PIT niet in, dan houden je banden er vanzelf mee op! Je valt dan stil, tenzij het circuit afloopt naar beneden of naar boven oploopt
Dat is gta 4 In forza 2 kunnen je banden niet kapot visueel. 100% damage op je banden kun je wel krijgen, maar dan hebben ze gewoon totaal geen grip meer, that's all.
Zijn er al mensen die dit spel via de tientjes actie van Veronica besteld hebben, en deze ook al binnen hebben?
dat was forza 2 i.v.m de lancering van deze game. maar vermoed tussen de 4a 6 weken zal je hem wel binnen hebben.
Precies het gaat ook over nummer 2 hier, vandaar de vraag haha. Maar 4 tot 6 weken vind ik nogal een tijd. Wacht wel af, ben benieuwd naar het spel, nog geen ervaring ermee.