VAT is BTW en dat zit er al bij. Je ziet alleen op je rekening ook het ex. VAT bedrag. Verzendkosten bij amazon zijn naast 5 pond per bestelling ook 70 pence per item, dat zal het verschil maken denk ik. Wat betreft koopjes: GTA IV platinum, 14.95 pond bij Zavvi
Xbox Live starterspakket bij Liveacties.nl Spoiler Normaal betaal je voor dit pakket: 12 maanden Xbox Live Gold Membership €59,95 2x 4200 Xbox Live MS Points---------- €49,95 Totale adviesprijs---------------------€159,85 Bij Liveacties betaal je voor dit pakket slechts €99,95 Dit is een tijdelijke aanbieding! Deze aanbieding loopt af op: 23/10/2009 - - - - Ook losse punten en abbonementen te koop op deze site.
http://www.dagknaller.nl/ PRO EVOLUTION SOCCER 2010 VOOR XBOX 360 OF PS3 € 49,- (Incl. BEZORGING) GOEDKOOPSTE VAN NEDERLAND EN AL OP 22 OKT. IN UW BRIEVENBUS! EDIT: Ah kut, vorige pagina niet gezien.
alleen zijn daarde 12 maanden abo's al out of stock, hier niet (voor dezelfde prijs natuurlijk) : xboxcodes.be
E-Plaza actie 22-23-24 Oktober: Gta IV 39,95 -> 25,- Pirates of the Caribbean - At World's End 25,- -> 12,- Star Wars - The Force Unleased -> 29,95 -> 19,- Fantastic Four - Rise of the Silver Surfer 20,- -> 5,- Dead or Alive Xtreme 2 39,95 -> 12,- Damnation 64,95 -> 17,-
Dit vind ik wel interessant bij de Saturns. Ik vraag me af of het sowieso 25% korting is of maximaal 25% korting.
Veel games kosten bij Gamehubs de helft van de prijs in dit soort winkels! Kreeg vandaag Operation Flashpoint binnen. Kostte me €32,35 inclusief verzending 25% korting bij inlevering van een oude game vind ik niet echt een koopje
Tuurlijk wel, koop Fantastic Four, die is nu 5,- Als jij een spel koopt van 50 of 60,- heb je toch een mooi voordeel. Mag je meer dan 1 game inleveren, anders koop ik gewoon 4x dezelfde game Krijgen ze hem in perfecte staat, gesealed en al
Prima actie van Saturn. Viva Pinata ingeruild voor 25% korting op PES2010. dat betekent dus PES2010 voor €41,25!
Guitar Hero 5 nu maar 24,99 GBP bij Game.co.uk (Met verzendkosten erbij 27,94 GBP) Hopelijk blijft die prijs nog een paar dagen zo... heb nu geen geld op m'n virtuele cc staan
http://www.gamehubs.com/C/Game Accessories/XBOX 360 4200 pnts voor €40 (vaste klanten typen code GP5 en betalen 38 )
Op samenkopen.net zijn er weer Live point te koop onder "PC Games Key's". Voor maandag besteld? Maandag in huis.
Ja is mij gelukt. Je krijgt sowieso 25% korting bij inlevering van welke 360-game dan ook. Maar je mag niet meerdere games tegelijk inleveren.
Dus ik haal morgen de goedkoopste 360-game, loop weer naar binnen en vraag om een 25% -voucher? Best komisch eigenlijk
Offtopic: Ja dat adviseerde de verkoper mij ook op de gamesafdeling waarna hij snel wegliep alsof hij teveel tegen me had gezegd. De ingeruilde games gaan naar kinderen die in het ziekenhuis liggen. Ik heb een kindje heel blij gemaakt met Viva Pinata. En Saturn mij met PES2010 voor €41,25. Verkoopster; "goh wat is dat toch heel de dag met dat spel en die factuur voor korting."