Ik voel met je mee. Zeker 25x gedaan (werd gewoon moe van het WEER die berg op rennen) Wel gehaald uiteindelijk, en zelfs zonder zelf in de APC te gaan zitten
Zit nu inmiddels bij level 4 dat je de helicoptercrew moet redden. Loop er vrij makkelijkk doorheen tot nu toe op Normal. (SPOILER) Bij level 3 moet je alleen de zuidelijke weg naar het vliegveld verdedigen. Heb die mounted gun gepakt en mijn team op een lijn opgesteld en toen was het in 1 keer te doen, alleen komen ze dan soms door via de kust maar dat is zo opgelost door je teammates. Ben level 4 bezig te halen zonder zelf te schieten dus met alleen de verrekijker en odprachten geven en ben nu bij de piloten. Weet alleen nog niet of het me gaat lukken bij de RV te krijgen.
jaa ik bescherm ook south maar toch krijg ik steeds mission failed, maar als iemand zou willen coopen zou wel leuk zijn greets,
Voeg me maar toe als je online wat wilt doen.. en ik moet zeggen dat de checkpoints zeeeer hinderlijk zijn.. ben zelf meteen met experienced begonnen maar je team/squad mates zijn echt dOM!
Gister stopte ik bij level3 bij het dorp checkpoint.. Met ook een chinees scoped rifle zodat ik meer ammo heb secondery objective complete en als ik nu laat heb ik amper ammo en alleen me orginele wapen en secondery objective failed.. WTF zeg ik???
Zit nou op level 4 (normal) maar het spel weet me nog steeds niet te boeien Ik speel het alleen maar omdat ik het zonde vind om niet te spelen, maar ik vind het allemaal wat langzaam en het is niet echt mijn ding. Misschien dat co-op me wel interesseert want met COD ben ik altijd wel met tactiek bezig (voor zover dat mogelijk is).
gisteren eindelijk op hardcore uitgespeelt nu alleen nog iemand vermoorde door op ehm te crashen en ik heb ehm gecompleet.
Ja af en toe zijn je teamspelers echt te debiel voor worden. Ik werd ook een keer neergehaald door zo'n tankachtig iets.