FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik gebruik nu de opstelling 8-1-1 werkt echt als een trein!

2. FIFAFEYENOORD94

FIFAFEYENOORD94 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel 4-4-2 en dat bevalt me anders prima, kreeg alleen net een goal in de 90+3 minuut tegen waardoor ik met 2-1 verloor, óóóh wat zuur! :mad:

P.S. Weet er iemand al iets of er een Ultimate Team komt, ik mis de gouden/bronzen/zilveren pakjes nu al :'-( :9

3. FIFAFEYENOORD94

FIFAFEYENOORD94 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vervelend team is Chelsea zeg, als ik tegen ze speel weten ze altijd wel weer een flut doelpunt te maken met Drogba of Anelka, ook erger ik me mateloos aan Puyol hij houd werkelijk niets of niemand tegen bij een uitbraak van de tegenstander, dit was vorig jaar wel anders weet ik me te herinneren |:-

4. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Engelse teams zijn altijd het beste gemaakt.

5. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Voor het online gedeelte van fifa 2010 hadden ze net goed een paar teams beschikbaar kunnen stellen. Barcalona, Inter, Real Madrid en Chelsea. Wanneer ik Feyenoord kies houden ze dood leuk barcalona etc...

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Over een tijdje komt het er weer bij, alleen mag je er weer een zak met munten voor neerleggen. Dus die krijgen ze van mij mooi niet. :emo:

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik laatst Ranked. Koos die gast voor Werder Bremen. Als ze voor een topteam kiezen, dan kies ik gewoon voor mijn club, Barcelona. Maar nu vond ik dat natuurlijk nogal kansloos. Dus ging voor Atlético Madrid (allebei teams van 4,5 sterren). Eindstand Werder Bremen - Atlético Madrid 1-8. :D Dat zijn extra leuke matches omdat iedereen altijd voor die topteams kiest. Atlético speelt zeker wel chill overigens.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    kies altijd atletico en win vaak

9. Vriendloos

Vriendloos Guest

Net tegen nummer 2 gewonnen met 3-2, hij kwam heel erg goed weg had echt het dubbele kunnen wezen. Open doel gemist, bal van de lijn gehaald en paal geschoten :emo:

Ik werd overladen met complimenten dat ik een '** mongool was' met me ultra verdediging :eek:

10. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Tegen mij had je ook aardig wat verdedigers staan.... hij heeft wel gelijk geef jou alleen geen ongelijk zo te spelen 90% online speelt op die manier. Ben er gisteren zelf ook mee begonnen man city. 5-3-2 opstelling heb toen ook gelijk 4x op een rij gewonnen. (zelfs van barcalona)Vind het wel jammer dat iedereen zo speelt ik speel liever 4-3-3 of iets dergelijks maar goed heb dat maar opgegeven pas me wel aan zoals deze meeste spelen.

11. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik had er gewoon 4 hoor met 1 verdedigende cdm

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Idd, zo heb ik het ook staan. Als je dan moet verdedigen dan komt ie gewoon tussen met 2 CV's te staan. Dat werkt goed. Zonder cvm word je al snel overlopen!

13. Vriendloos

Vriendloos Guest

^^

Zie bovenstaande, en tegen jou Looney had ik bij tijden weinig in te brengen en dan is het logisch dat alles achterin is. Bij jou was het ook puzzelen tussen je verdedigers en middenvelders

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk niet dat het in PES werkt om heel erg verdedigend te gaan spelen en dan op de counter. De meeste PES spelers houden van taktieken dus daar wordt gemakkelijk wat op gevonden.

Online heb ik nooit last gehad in PES van heel verdedigende teams. Die waren er wel, maar daar heb ik nooit een probleem mee gehad. En ik heb behoorlijk hoog in de online rankings gestaan.

15. Vriendloos

Vriendloos Guest

Bij PES draait het meer om die afstandschoten, als ik ergens wel een pest pokke pleuris hekel aan heb zijn het die zondag schoten die er dan invliegen.

16. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Haha dan moet je niet tegen mij spelen schiet alles in de 16 en 5 meter gebied mis maar scoorde nog wel regelmatig van 20m. Helaas ff geen live en denk ook binnenkort het niet ga halen, om alleen fifa af en toe online te spelen.

17. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik druk op a en pak de bal van hem af, komt er zomaar een speler van m'n eigen team aanrennen. Beide spelers (van mij) botsen tegen elkaar op, bal komt voor de voet van de tegenstander en hij kan rustig doorlopen en uithalen richting goal.

Ik breek uit met een spits en word meteen ingehaald en gesandwiched door drie verdedigers.
    Heb het gehad met FIFA, doei _0/.

E: En volgens mij ben ik niet de enige als ik kijk naar de Xbazar

Laatst bewerkt: 22 okt 2009
  18. fatprinc

fatprinc Guest

Helaas is Pro evo niet veel beter =(

19. Vriendloos

Vriendloos Guest

Er zijn een hoop mensen die niet goed kunnen worden met Fifa als dat ze waren op Fifa 09 en dan verkopen ze hem maar. Als jij verliest door zo'n fout betekent dat dat je de hele wedstrijd lang niet genoeg kansen hebt gecreeërd om er doelpunten bij te maken. Dus blijft je eigen fout, en in mijn ogen verdien je het dan ook niet gelijk te spelen.

20. fatprinc

fatprinc Guest

Maar het is nog steeds niet leuk om tegen een verdediging van 5 man te spelen die ook nog eens een 5 sterren team gebruikt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina