Jezus heb ik weer, in de poule met Spanje, Brazilie en Portugal. En speel zelf met fucking Kameroen Achja, het gaat meer om de speler dan het team zoals al eerder is gezegd.
Je moet dus gewoon je poulegenoten als friend inviten en daarna wedstrijdje spelen, geen aparte poule??
Net eerste wedstrijd tegen Jorrit010 gespeeld: Duitsland - Italie 3-3 '3 Klose '35 Gomes '54 Gilardino gok ik '62 Klose '64 Rossi '90+3 Rossi Mooie wedstrijd Jorrit, begon ongeconcentreerd want was nog pokertoernooitje aan het spelen en kwam verdiend achter. Tweede helft alles beetje omgegooid en nog mooie comeback gemaakt, lullig dat ie dan in de blessuretijd van de blessuretijd valt . GG and GL verder.
Mijn eigen schuld, had die foute uittrap van je erin moeten jassen, maar was helaas te sportief. Verder idd een leuke wedstrijd, jammer dat het zo'n kutverbinding was.
Ja zoals ik al zei dat was zeer sportief, verbinding was inderdaad niet best, toen ik m hostte was ie volgens mij nog slechter. Vreemd aangezien hier geen download of wat aanstaat.
Inderdaad, bij mij ook niet. Alle andere wedstrijden die ik speelde had k nergens last van. Ach, omdat het voor allebei hinderlijk was maakt het niet echt veel uit..
Klopt, je moet zelfstandig 3 wedstrijden spelen voor 1 November. Dus even kijken bij wie je in de poule zit, de gamertags toevoegen en afspraken maken
Jojo NL heeft de Ring of Death ontvangen, hij zal zijn potjes niet spelen. Ik heb de persoon boven aan de reservelijst al een PM gestuurd, mocht hij niet reageren dan krijgt de nummer 2 Jojo's team (Portugal). Belgie - Rusland 0-3 Progrebniak 10' Progrebniak 24' Progrebniak 90' Zeer geflatteerd. Baseboz heeft enkele goede kansen gemist, als hij één van die kansen had benut was het nog een spannend slot geworden..
Ok, volgens mij was ik dan nummer 2, maar ik check nooit vaak me pm.. zou je dan eventueel een message op xboxlive kunnen sturen? pApzAkkii is mn naam daar, die lees ik dan zowieso wel..
Kom op jongens ga lekker spelen, nog één week en pas 3 potjes gespeeld.. viktortje=Rusland Vriendloos = Uruguay Uruguay - Rusland 1-5 Arshavin 2x Progrebniak 2x Zhirkov Na 10 minuten kwam ik op 1-0, Vriendloos nam het initiatief over maar scoorde niet, wel trof hij de paal. Vlak voor rust kwam ik op 2-0. Na rust liep ik snel uit naar 4-0, na wat rondtikken van Vriendloos scoorde hij de 4-1, niet veel later werd het 5-1.
Jup, geweldig team dat Uruguay. Misschien ook maar me ranked games mee gaan spelen 1-3 verloren van Ralluf
Rusland - Frankrijk 0-2 20' Semak (OG) 90' Gourcuff Erg rommelige pot Na 20 minuten een raar eigen goal waar we na herhaling ook niet veel wijzer uit zouden worden. Wel een verdiende voorsprong voor Ralluff. In de 2de helft kreeg ik wat kansjes, had het misschien 1-1 kunnen staan maar door de aanvallende spel kreeg Ralluff ook kansen, na een bizarre bal op de paal scoorde Gourcuff in de 90ste minuut uit een corner de beslissing.