FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik tot nu toe welgeteld 0x tegengekomen terwijl ik iedere dag 5-6 potjes speel.. Reken maar uit hoeveel ik ongeveer in totaal heb gespeeld. Als je gewoon Custon Ranked Match doet dan krijg je zulk lui niet.

2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Kan zijn. En ik creer redelijk veel kansen maar de keeper houd hem 99% van de tijd. Maar vandaag werden mijn spelers gewoon letterlijk gesandwiched, elke keer als ik uitbrak stonden er opeens 3 verdedigers naast me die me meteen insloten.

3. Vriendloos

Vriendloos Guest

Tja, het komt wel vaker voor dat teams met 5 verdedigers spelen. Kom op, daar laat je je toch niet door tegen houden. 5 is goed te doen, als we het dan gaan hebben over 6-7 verdedigers dan geef ik je volkomen gelijk. Maar daar is dan ook de quit button voor wat mij betreft

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Tip 1: Ga Clubs doen. Dat is veel leuker dan 1 vs 1. Op clubs heb ik 110+ wedstrijden gespeeld en 1 vs 1 nog geen 50.

5. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Beter al komt die update binnenkort! Ik wil die manager mode spelen. :mad:

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    De server is niet beschikbaar bij mij.. ben ik de enige..?

7. Vriendloos

Vriendloos Guest

Even opnieuw opstarten en dan doet hij het weer

8. fatprinc

fatprinc Guest

Zitten daar niet veel quitters? In Fifa 09 aan het eind van een 10 vs 10 wedstrijd maar nog 5-10 mensen over van de 20

9. FIFAFEYENOORD94

FIFAFEYENOORD94 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow het is toch echt waar wat jullie zeggen, wat spelen sommige mensen (deze was van level 11 of 12) toch irritant verdedigend zeg, daarnet een wedstrijd tegen Portugal gespeeld, ik zelf was Spanje :'-(
    De beste vriend speelde met 5 verdedigers, 3 middenvelders (geen idee of er nog verdedigende tussen zaten, ik denk het eigelijk wel?) en daarnaast met C.Ronaldo en Simão voorin :eek:
    Overigens stond z'n button denk tot de 45e minuut op verdedigend want kwam er gewoon niet door, hij scoorde natuurlijk weer 2x met de grote man Ronaldo :'-(
    Maar z'n tactiek houdde gelukkig niet stand toen Carvalho rood kreeg en ik al snel de 2-1/2-2 kon binnen schieten met Fabregas z'n afstandschot en Villa z'n lobje, gelukkig is het in FIFA10 zo (naar mijn mening dan, dat als er eenmaal eentje in ligt er zo véél voordelen ontstaan O-))
    En je de tegenstander dan zo ook met 2-4 kan wegtikken door het geweldige spel van Torres! :thumbs:
    Heerlijk, je zou bijna alleen voor hem al Liverpool kiezen :)

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja dat heb ik wel vaak, als ik 2-0 voor sta en ik krijg de 2-1 tegen dan moet ik echt opperste concentratie hebben wil ik geen 2e goal tegenkrijgen. Lijkt wel alsof alles dan lukt bij hun (zie het ook bij mezelf)

11. FIFAFEYENOORD94

FIFAFEYENOORD94 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat heb ik nou precies ook :)

Nog een vraag: Zijn er hier mensen die met Barcelona spelen en Puyol ook een zéér zwakke indruk vinden achter laten, het is gewoon naar mijn mening een hele zwakke verdediger geworden in FIFA 10. (onterecht)
    Normaal kon je met Puyol wel een bal goed afpakken en wegtrappen, dit lukt me zelden en het is ook niet echt de grootste verdediger waarmee je een voorzet kan onderscheppen, nee Puyol is mij op dit moment meer een last dan een lust =(

12. Vriendloos

Vriendloos Guest

Puyol vind ik juist 1 van de betere verdedigers

13. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel vervelende verdediger om tegen je te hebben hoor, ik kom er 1 op 1 erg moeilijk langs. Nee, ik speel zelf niet met Barcelona, maar Puyol is juist een van de verdedigers die mij een doorbraak onmogelijk maakt als ik tegen Barcelona moet spelen.

14. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vond Puyol wel goed, maar ik ontdekte bij Barca dat er altijd veel gaten achter in kwamen

dit was bij mij het geval dan

...

15. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Je moet gewoon een club joinen met voorkeur mensen die je kent.. hier op xboxlive zijn ook 2 clubs, de toppers en dutch lions.

16. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is deze vraag in de voorgaande deeltjes al behandeld, maar zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik iemand zijn contract kan verlengen? Ik ben nu bijna op de helft van mijn 1ste seizoen en heb al enkele malen getracht contracten te verlengen. Helaas tot op heden geen succes gehad. In vergelijking met Fifa '09 lopen de spelers nu een beetje te 'bitchen':x.

Als jullie hier een tip voor hebben, let me know!

Thanks guys!:thumbs:

17. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Zie net op Football world dat 1 vs 1.. Played: 57 Won: 39 Lost: 13
    Mooi want wilde 3 op 1 lopen (los van draws) en sta dat nu precies.

18. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik had een lastige dag vandaag, paar keer achtergekomen en toch nog weten gelijk te spelen. Toen straks 4-1 achter en toch nog 4-4 :p

Laatst bewerkt door een moderator: 23 okt 2009
  19. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft niets met Puyol te maken, bij mij loopt hij altijd te beesten. In de standaard opstelling van Barca zijn Ineasta en Xavi aanvallend ingesteld, waardoor er weinig mee naar achteren gaat bij een tegenaanval. Als je wat aan het teammanagement verandert is dat probleem grotendeels verholpen.

Ergens mis ik Eto'o wel, aangezien hij i.c.m. Messi wat meer gevaar met zich meebracht als je wilde counteren. Zlatan is een goede vervanger, maar hij is alleen gevaarlijk als je op de helft van de tegenstander speelt (zoals je met Barca eigenlijk moet spelen).

ps. Zie m'n vorige post(a)

20. fatprinc

fatprinc Guest

Wat een trieste mensen heb je online

Net tegen Chelsea gespeeld als Juventus. Hij had 6 verdedigers en het enige wat hij deed was een steekpas op Anelka die niet meer bij te houden was. Uiteindelijk was het 4-3 voor mij en dan heeft hij ook nog het lef om te zeggen dat ik met geluk gewonnen heb

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina