hey kerel(mizziej) ik stond met 2-0 voor 2x elmander . en in de 80 min.(ong) leavde je de game dus ik weet niet je zegt. en eerste wedstrijd was 1-1
Wauw, jij durft! kijk in de competitie dan!!!! daar staat bij recente wedstrijden 1-1 en 3-0 voor mij, hoe kan het dan dat ik eerste sta in t klassement..?! met 2 winst en 2 gelijk. Wees alsjeblieft wel gewoon eerlijk
Helaas kan ik het tournooi niet afmaken omdat ik Fifa 2010 verkocht hebt, en PES 2010 daarvoor besteld heb. Sorry... Ik hoop dat het verder geen problemen oplevert, en misschien zie ik jullie nog terug bij PES tournooien. Bedankt voor de leuke wedstrijdjes. Ik zit in Poule G.
Maak ff een screenshotje en post die hier . Laten we diegene die liegt ook meteen uit het toernooi trappen, anders krijg je vaker dit soort gelul
Ik heb gezocht op fifa10pouleC en het wachtwoord ingevoerd dat PouleC10 is. Maar er staat dat dat password incorrect is...
Nee, de poule is bijna uitgespeeld, na dit toernooi volgt er een groot toernooi/comp. Als je wil kan je je na de finale inschrijven op dit gebeuren.
Gaan we nog spelen in poule F??? Ik en Beuko hebben onze wedstrijden al gespeeld, maar de rest moet allemaal nog gespeeld worden. Dus heren waneer zijn jullie online?
Ik heb net even gekeken, een screenshot met mijn mobiel is veel te onduidelijk maar ik kan bevestigen dat ze 1x tegen elkaar gelijk hebben gespeeld en mitzziej 1x heeft gewonnen!