ik heb een keer de update weggeklikt nu krijg ik die pop up niet meer en kan ik niet op xbox live als ik saints row 2 speel ik kan nu dus ook niet online SR2 spelen chache leegmaken vertrouw ik niet zo ivm savegames
je woont in amstelveen, waarom ga je dan niet naar amsterdam als ze hem daar niet hebben. En ze hebben hem toch vast wel in de Gamemania of anders Bartsmit/Intertoys/ Free Record Shop? Bijenkorf kan je zelfs nog kijken..
Ik moet hem nog steeds uitspelen alleen die crowd missies vind ik best wel irritant.De laatste haal ik niet
ik vermaak mij uitstekend met sr2....tot net dus....missie 2 van the brotherhood....4 trucks laten ontploffen en nu komt t........dat gaat dus niet.......ik moet de ontsteker daarvoor gebruiken, alleen die heb ik niet(?????)ofzo.....ik snap er niks van in elk geval......frustreerd me wel!!! want kan die missie dus niet halen en het spel niet uit spelen.......OF doe ik iets fout???mis ik iets??? als iemand hier een oplossing voor heeft GRAAG EEN REACTIE!!
Welkom op XboxWorld! voortaan miss iets spaarzamer zijn met de punten miss? Je moet iedere bom afzetten en daarna een einde wegrennen voordat je op de juiste knop kan drukken, miss helpt dit je beter
ik ben t weer an t proberen maar snap niets van de mededeling dat ik mezelf moet uitrusten met de ontsteker, want die heb ik niet.......
Als je nog bezig bent met de Kingpin achievement (30 multiplayer badges), zorg dat je dan morgen een potje multiplayer doet. Want de "Arr..." badge krijg je alleen op 19 september en 5 december! http://www.xbox360achievements.org/...Achievement-Reminder--Ninja-Day-Tomorrow.html
Zit nog steeds te denken om dit spel ook nog aan te schaffen, destijds geen geld en tijd voor... Aanrader?