Haha ja Ic3DFire die is echt super mooi. Foto van Rivanov is ook goed gelukt, er zit echt snelheid in.
Ik kan wel een beetje designen! Vanavond gaat naar alle waarschijnlijkheid het My Forza gedeelte op Forzamotorsport.net officieel open. Dan is het namelijk in Amerika 23 oktober.
De 3de foto vind ik erg mooi qua postitie van de auto, en licht effect. De laatste vind ik dan net iets te fel, maar zien er goed uit hoor.
Haha, Maxx zit weer lekker te kicken op de fotomode Ikzelf wacht nog op mijn exemplaar, heb jij de jouwe al Maxx?
Die is al online, of het ook allemaal werkt weet ik zo niet, bij mij is het nog een beetje leeg zeg maar (bij ontbreken van het spel )
Dat weet ik, anders kon ik m'n foto's ook niet plaatsen he! Maar hij is nog niet volledig in werking. Dit is nog een 'preview'.
Thx Zit alleen nog te dummen welke kleur lak ik moet kiezen. Opzich is is het grijs metelic wel mooi, maar ik mis iets op een of andere manier.
Dat is zeker mooi, al moet ik zeggen dat ik persoonlijk meer ga voor gloss of dat Candy (weet niet of dat in Forza 3 zit)maar dat is dan weer smaak. @Probailer2, nee ik laat de game even voor wat is, ben meer van het spektakel racen. Om voor de photomode alleen te doen gaat me wat te ver, maar ik wacht even totdat die goedkoper word.