FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fatprinc

fatprinc Guest

dubbele post

2. Smoby NL

Smoby NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zetten ze in dat geval na het eindsingaal meteen hun xbox uit ofzo:confused:. wat zijn de consequenties hiervan wie weet dat. Zo loop je constant je rankpunten kwijt terwijl hij ook nog word beloond voor z'n actie omdat hij geen -punten van z'n rating krijgt?

3. fatprinc

fatprinc Guest

Jij krijgt gewoon je punten als ze hun 360 uitzetten en hun verliezen punten en hun DNF % word hoger

4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Maar dan krijg je wel je punten, maar dan telt die game niet als geldig voor die 100 classic ranked match achievement.

5. Smoby NL

Smoby NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke chill, ja die 100 haal je toch wel ooit. maar hoe zit het dan als je een tegenstander hebt gevonden en hun leaven bij teams kiezen?

6. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72
    Ik startte fifa net op en kreeg een update? Iemand die weet wat er veranderd is ?

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dan gebeurt er niets, je kunt ook nog leaven in de eerste vijf (ingame) minuten zonder dat er wat gebeurt.

8. fatprinc

fatprinc Guest

Net met Juventus van Barcelona en Real madrid gewonnen maar ik krijg bij allebei een -team rating, Hoe kan dat? Juventus is 4 1/2 ster en de andere 5 ster

9. FIFAFEYENOORD94

FIFAFEYENOORD94 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel vaak met Spanje en me middenveld ziet er dan zo uit:

Iniesta - Xavi - Fabregas - David Silva
    Ik merk wel dat het voor de tegenstander makkelijk is om door mijn verdediging te lopen, maar het is waar je voor kiest hé als ik eenmaal weg ben dan ben ik ook heel goed weg en heb ik 2 goaltjesgetters in de vorm van Villa / Torres :D

10. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je je DNF percentage vinden? :p

11. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je kiest wel de slechtste teams om mee te spelen! Barcalona en Spanje zal wel pittig zijn om dan te winnen of niet :p RESPECT!

12. FIFAFEYENOORD94

Leuk Bevonden:
    0
    XBOXLIVE --> Mijn online (en dan wacht je even winst-verlies-eafwcredits-klassementspunten af etc, dan komtie er van zelf aan :))

13. FIFAFEYENOORD94

Leuk Bevonden:
    0
    Naja speelde voorheen m'n wedstrijden met Lazio (daar had ik Pandev / Rocchi), heb overigens ook een aantal wedstrijden gespeeld met HSV.
    Maar als je continu tegen een verdediging komt waar je gewoon niet door komt dan moet je inderdaad wel je conclusies trekken en voor 't beste team gaan :9

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Waarom kan ik nog steeds die fucking server niet in!
    Ik betaal toch geld om online te kunnen spelen, kut EA

me gameface

Laatst bewerkt: 23 okt 2009
  15. Vriendloos

Vriendloos Guest

Hangt van de tegenstander af hé, als hij tegen een betere speelt dan kan hij zoveel met Spanje/Barcelona spelen als hij wilt maar wordt hij toch helemaal weggetikt

16. fatprinc

fatprinc Guest

Ik werd net uit het niets van xbox live afgetrapt en ik stond 2-0 voor :{

17. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Mooie foto, victor. Hij lijkt wel een beetje op je:D

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zat dat "EA Sports Replay" er al eerder in? Had het nog niet gezien. Is op de EA website een soort Windows Movie Maker waar je een compilatie kan maken van je mooiste goals. Wel vet opzich.

19. FIFAFEYENOORD94

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt mensen die een hoger niveau hebben?
    De mensen die nu bovenaan staan hebben het gewoon héél veel gespeeld want als je ziet hoe ongelofelijk veel punten de nummer 1/2/3 van de wereld nu AL hebben denk je toch ook van hoe kom je daaraan :confused:
    Over een tijdje zijn die mensen (als er een ander spel uitkomt waar ze helemaal verslaafd aan zijn en ook per see éérste moeten staan bijv COD) dan zie je vanzelf de echte FIFA'ers hoger op komen en ga je pas de echte verschillen merken tussen GOED en HEEL GOED ;)
    Ik ben nu niveau 11 en daar ben ik eigelijk wel tevreden mee als je kijkt hoe lang het spel uit is en de tijd die ik er al in heb gestopt, en overigens heb ik tot nu toe nog niet echt met flinke cijfers verloren \o/

20. Tits

Tits Active Member Redacteur

Leuk Bevonden:
    36
    Wat gebeurt er met je punten als je het eerste kwartier stopt met de punten van beiden?

Laatst bewerkt: 23 okt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina