Ha dit moet je ff checken, leuke reclame actie. From now through November 20, a battle between zombies and trained survivors will be taking place across Kongregate. http://www.kongregate.com/l4d2_infected_fury_month Ja blabla ik weet het maar tis wel ontopic genoeg dacht ik. Check maar. Tis wel heel geinig. Survivor ftw. Underdog. Spoiler edit; ZOMBIES 13,139 SURVIVORS 11,507 Survivors zijn bezig met een inhaalslag. Twijfel nog steeds of ik hem op de pc of 360 haal... muis controls vs voicechat.
Ik heb L4d2 gepreorderd bij Gamehubs, krijg ik dan ook een code zodat ik aankomende week alvast de demo kan spelen?
Echt een hele goede trailer! Denk alleen niet dat ik hem meteen haal, heb nog amper Left 4 Dead 1 gespeeld...
De demo kun je sowieso spelen. Preorderen is geen voorwaarde om de demo te spelen. Zou stom zijn, waar is dan de demo voor nodig als je toch al overtuigd bent?
Als je hem niet hebt gepreorderd kan je hem spelen vanaf 2 november, anderen kunnen hem al eerder spelen. Ik heb hem besteld via Gamehubs dus dan vraag ik me af of ik hem ook al eerder kan spelen
De PC en Xbox 360 Demo codes worden rond dinsdag verstuurd bij Gamestop: Vind het zo belachelijk dat je moet preorderen om een demo eerder te kunnen spelen. Ach even wachten en dan staat hij wel op het internet en dan op de harde schijf pluren
Klote kut Valve. Ze naaien alle klanten met hun valse reclames. Demo komt dus mooi 24 uur later. Waarom reclame maken voor de 27e en dan 28e uitbrengen? Mijn laatste aankoop van Valve totdat er een nieuwe HL komt.
L4d1 demo gedaan, nooit gekocht eigenlijk terwijl ik hem toch altijd stiekum wou hebben. Deze haal ik waarschijnlijk wel.
Main Post update..? De Officiële website is nog steeds: http://www.l4d.com/ De Achievements zijn ook al een tijdje bekent en sommige hebben al 1000/1000..!! link Ik ga hem zeker wel halen, waarschijnlijk niet meteen omdat er nog meer goeie spellen uit komen dus dat word prioriteiten stellen..
ja zag hem ook al staan op de nieuwsgroepen , maar weet niet of je hier een ban voor aan je broek kunt krijgen , denk t niet aangezien toen de demo van RES 5 ook al te downloaden was en ik die ook gespeeld had toen