Kijk hier eens Rivanov. Als zelf ik je foto's kan zien, zou jij ze toch ook moeten kunnen zijn. http://forzamotorsport.net/en-us/profile/default.htm?gamertag=Rivanov EDIT: Vette foto Ibrahim! Mijn plan voor m'n eerste foto was eigenlijk ook de M5 op de Nordschleife
Ja, de foto functie werkt wel. Dat werkt al sinds gisteren..anders kon ik mijn foto's ook niet hier plaatsen! Maar de Leaderboards etc staan er nog niet op. En je kunt maar één video plaatsen, dat bedoel ik. En die wordt na 24-uur ook automatisch verwijderd, dit om serverruimte te besparen.
Rode velgen en rode zijspiegels. Heb ook een beetje gespeelt met de instellingen Bij mijn foto lijkt het alsof de auto stil staat, terwijl ik gewoon 170 km/h reed. Hoe kan dit?
Ik ben geen foto pro, dus heb maar wat geprobeerd: Mijn lesauto (alleen dan met wat mooiere velgen): AC Milan logo design:
Mijn eerste paar plaatjes: Jammer dat er voorlopig nog compressie op zit, in het spel zelf ziet het er nog veel beter uit. Nu moet ik handmatig het contrast etc. weer aanpassen, maar dat gaat niet al te lang duren hoop ik
Eerst video vanuit Forza Motorsport 3. Klik hier om hem te bekijken Jammer dat je weinig kan instellen voor de film zelf..
Deze is erg mooi Mazda! Heel kleurijk en dat blauwe komt heel mooi naar voren. Als ik zulke foto's zie wil ik Forza 3 heel graag hebben maar ik twijfel enorm tussen Borderlands en dit spel. Niemand die toevallig interesse heeft in PES 2010
Misschien een ontzettende noob-vraag, maar is het mogelijk om alleen het design van je auto te verkopen, in plaats van je totale auto? En als dit kan, hoe is dat mogelijk?
Ik ben echt zooooooooo slecht he met het maken van die foto's. Ik heb totaal geen creativiteit in me zitten .