Forza Motorsport 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 17 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja maar die MS wheel heeft al een speciale 'LAP' mount. Dat hebben die Logitech dingen niet natuurlijk. Is de sensitivity van het stuur nog in te stellen in de game?
     
  2. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Infiniti de snelste uitvoering gekocht helemaal wit met lexani velgen wow zo mooi he:D en geeft een lekker geluid..ben er nu wel tevreden over hoe het rijd alleen toch elke keer kom je die circuits uit forza 2 tegen:mad: wordt je gewoon moe om ze te rijden.
     
  3. MadMike BE

    MadMike BE pGaming

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand wat een groene bolletje naast je naam betekent online ? Heb er al een paar gezien
     
  4. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Groene bolletjes klinken als iets dat moet aangeven dat de verbinding nin orde is. De andere kleuren zijn geel/oranje en rood?
     
  5. MadMike BE

    MadMike BE pGaming

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    ah ok, want naast mijn naam zie ik het ook altijd staan :) en bij 2 op de 40 mensen dat ik tegen kom ook
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Weet het niet zeker hoor, heb het spel niet eens :+ Het lijkt me gewoon logisch, want in zo'n beetje elk spel heb je zo'n indicator.
     
  7. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag even flink wat kilometers gereden, maar wat een toffe game is dit zeg! Echt heerlijk gewoon.

    De career moet nog een beetje op gang komen, heb nog niet echt veel snelle auto's in mijn career maar ik kon de verleiding niet weerstaan om even met de Ferrari FXX door die lange track in Italiƫ te racen. Ook gelijk even met de Bugatti Veyron 388 km/h geklokt. :D

    Ik had erg veel verwachtingen van deze game en tot nu toe voldoet deze game zeker aan mijn verwachtingen.
     
  8. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    WTF; wie weet waarom de warning indicator bij mij soms random aangaat?
    Ik beuk helemaal niemand, ik snij niet af maar opeens staat er zo'n uitroepteken bij mijn rondetijd en heb ik gelijk een stuk lagere tijd bij de leaderboards.

    Jongen, dat is hetzelfde als cheaten. Mensen doen vet veel moeite om veel geld te krijgen en dan gaat iemand opeens zo'n glitch gebruiken. Als het mocht zou ik hier flamen, maar ik hou me aan de regels. :+
    En sorry, zulke opmerkingen schieten bij mij in het verkeerde keelgat. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2009
  9. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    8) Lekker boeiend. Vraag niet voor niks dat men me dan kan PM-en. En anders doorlezen en verder gaan. :thumbs: terug naar Fm 3
     
  10. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Had trouwens een kentekenplaat gemaakt via decals. Bij FM2 kon je dat opslaan als vinylgroup en dan op elke auto gebruiken. Ik krijg 'm nu niet als vinylgroup opgeslagen, maar slechts als decal. en die kan ik dan weer niet hergebruiken lijkt het wel voor een andere auto/kentekenplaat aan de achterzijde.... Dat zou betekenen dat je elke keer dat ding opnieuw moet maken.
    Via create vinylgroup zie je dan helaas geen auto, maar een raster. Hoe weet je dan welke maat je moet hebben voor je kenteken? Ik zie vast iets over het hoofd, want bij FM2 was het pienuts.
     
  11. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb ik ook vaak, ik denk dat dat gebeurt als iemand anders jou draft, heb er geen andere verklaring voor. Ik heb ook vaak dat ik over start/finish ga en dat de indicator meteen aangaat:{
     
  12. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand anders ook problemen met de disc van FM3? disc 1 dan he..

    Steeds als ik de disc erin stop, spuugt de 360 hem weer uit.. de lade blijft open staan en kan wel weer dicht.. maar gaat telkens weer open zodra disc 1 erin gaat.
    Stop ik bijvoorbeeld borderlands erin is er geen probleem.. alleen met disc 1 van forza.

    Verder nog wat rare geluidjes/schelle tikjes tijdens het racen... alleen in cockpit view denk ik, maar best wel storend.
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Het is bijna onmogelijk om een 'clean' lap te rijden in carreer. Zodra je ook maar bij een tegenstander in de buurt komt begint dat ding al te knipperen (draften). Als je op het laatste stuk van de baan (voor de finish dus) een fout hebt gemaakt, slaat de indicator ook aan in de volgende ronde. Maar ik moet zeggen dat dat ding ook aanslaat als ik eerste rij en er zit iemand (dicht) achter me, waarom dat is weet ik dus ook niet :9.

    Kortom: wil je clean laps rijden, gewoon hotlappen dus :D
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2009
  14. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, deze post is lekker boeiend.
    Tof, die mensen die alleen maar kunnen winnen door te glitchen. Heel tof. :)
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat een mooie game zeg en wat rijden die auto's heerlijk!

    Na de demo gespeeld te hebben, was ik haantje de voorste om te zeggen dat die Audi R8 matig reed en slecht remde.
    Ik speelde toen wel ff met een controller, misschien dat dat het probleem was. Ik rijd namelijk normaal met het Microsoft wheel.

    Heerlijk om met die Audi R8 te rijden. Ook de Fiesta en de Abarth reden perfekt!

    De Fanatec Wheelstand doet het weer geweldig :) Zeer stabiel, geeft geen enkele krimp.

    [​IMG]
     
  16. dubbeldekker

    dubbeldekker Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Man man man, wat is dit een vette game zeg. Auto's rijden ongelofelijk lekker, graphics knallen van het scherm en de gameplay weer super..

    En oh wat ziet die Italiaanse track van 12km lang er lekker uit, geweldig om met een Lambo GTR keihard door die kleine straatjes te knallen!

    Na de demo was ik nog een beetje sceptisch maar ik heb totaal geen spijt van m'n aanschaf!

    [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG]
    _O_
     
  17. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Die indicator gaat tijdens je lap ook branden als je te hoog in je toeren zit. Snapte eerst niet waarom ik telkens die naast mijn rondetijd kreeg maar dat is dus bij mij de reden. Ik ben gewend wat later te schakelen dan het spel nu toelaat, in FM2 was dat geen enkel probleem. Hij slaat al aan voordat je de begrenzer bereikt trouwens. Kan in mijn Opel speedster net 300 - 500 toeren meer maken dan het rode lijntje voordat hij knippert.
     
  18. Cerveza

    Cerveza Cerveza

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is krijg ik de game vandaag.
    Maar gaan er nu wel bij bepaalde auto's de spoilers automatisch omhoog bij een bepaalde snelheid zoals in het echt. Bugatti, Carerra GT enz.
     
  19. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Officieel bericht van Turn10:

    We have learned that the Xbox LIVE marketplace code in the Forza Motorsport 3 LCE box isn't downloading the LCE theme like it should. We're aware of this issue and are working with relevant parties at Xbox LIVE to resolve the situation. Please check back here on 11/02/09 for an update on how you will receive your token code. We're sorry for any confusion or inconvenience this may have caused!
     
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Iemand op fm.net had hetzzelfde probleem.
    Zie hier
    http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/3089477.aspx
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina