Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Ook ML gestart, zeker wennen, scoorde de eerste 2 potjes niks, daarna een paar goaltjes. Beetje jammer dat het jeugd team niet veel voorstelt (zijn gwn de defualt ML spelers). Heb wel het idee dat talent in spelers meer van belang is, aangezien ook spelers veel sneller achteruit gaan. Ook de scouting is wel grappig net als je personeel.
    De ren animaties zijn zoals gezegd een beetje lomp, paste wel mooi bij Enoh want die rent ook altijd als een baviaan.
    Top spel denk ik, maar moet nog erg wennen, maar dat trage houd ik wel van, dus komt helemaal goed

2. badjasman

badjasman Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch te idioot voor woorden dat Konami nog steeds geen lagvrije game kan produceren.

3. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb totaal geen last van lag. Jij wel begrijp ik ?

4. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Zeg ik dat ik hem incompetent (ja zo schrijf je het echt) vind? Nee. Ook al is hij dat wel, want hij bakt er niks van. De meeste bij de PU niet, maar dat doet er niet toe.

Goed ook dat je geteld hebt wie PES wel en niet goed vinden nadat het spel net uit is, erg knap.

Laatst bewerkt: 23 okt 2009
  5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Hier komt mijn mening

Ik heb de game nu een avond gespeeld.

Ik ben er zeker over te spreken.
    Er is veel variatie aan verschillende (mooie)goals!
    Grafish vind ik hem echt verbeterd. en de meeste bekende speler zijn goed herkenbaar.
    Als je de camera veranderd naar televisie 2 lijkt het af en toe wel een echte wedstrijd.
    Oke de annimaties zijn niet altijd perfect (zeker niet als spelers botsen)

De sfeer is zoals ik had verwacht ga je CL spelen dan is er ook echt dat gevoel aanwezig (je bent er bij!)
    Zeker als je na een mooie aanval scoort is het echt even genieten en krijg je dat YES! gevoel (wat nu weer helemaal terug is)

Soms is de gameplay niet helemaal wat jij wil. bijvoorbeeld wanneer gaat iemand nu de diepte in en kun je de bal niet zo mooi meegeven als in fifa..
    De keepers vind ik zeker niet slecht.. oke er zijn blunders maar ik stoor mij er niet aan.

Online vind ik het goed verbeterd. ten eerste geen Lag (bij europeanen..) ook zijn er genoeg leuke mogelijkheden.

Al met al het is weer op het oude pes niveau van een paar jaar geleden.
    Alleen is het grafish net wat beter. er is zelfs zweet op de gezichten af te lezen bij spelers.

Ik snap dat er mensen klagen.. misschien toch even net wat langer doorspelen. en daarna op nieuw bekijken.

6. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij online geen last van button delay? Ik was gisteravond met iemand anders aan het spelen en als ik op A drukte om te passen gebeurde het letterlijk 4 à 5 sec. later. Dat verpest voor mij het hele online gebeuren al.

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ja dat heb ik ook gehad (oke geen 4 a sec) iemand uit italie..

verder geen lag..

morgen ff een potje doen?

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Even een paar vragen:

Hoe doe je een lob?
    Hoe een swalbe?
    Hoe kun je zelf keepen? (in vorige delen kon je dat aan zetten!)

(ik kan de handleiding niet lezen de letters zijn te klein)

9. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lob - LB en x
    Schwalbe - LB, RB en RT
    Zelf keepen - geen idee ;)

10. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
  11. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
  12. Vriendloos

Vriendloos Guest

Niet zo moeilijk, leg de verkoop cijfers van PES naast die van Fifa.

I rest my case

13. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Hoe is het eigenlijk mogelijk om de Champions League online te spelen? Of de andere cups?

14. vagegast_112

vagegast_112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om die achterlijke muur weg te halen zodra een vrije trap op jouw helft is?
    Vorige deel kon dat wel maar nu lukt het me niet...

15. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Vragen:
    • Hoe kan het als je Champions Legeau competitie doet en wilt welke shirts ze dragen dat je echt maar heeel sooms een voorbeeld ziet?
    • Als je een opstelling maakt zie je groene lijntje bij de spelers (conditie) en onder het groene lijntje zie je nog een blauwe die is bijna nooit gevuld! Wat betekent die?

16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Is toch normaal dat fifa meer verkoopt,het komt vroeger uit dan pes en is bekender bij het mindere gamer plubliek,een kind onder de 14 zal dus altijd voor fifa kiezen.;)

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    vermoeidheid als je dat hebt aanstaan.. dan neemt ie de vermoeidheid van een vorige pot mee naar de volgende. Ik heb dat bij CL mode uitstaan, aangezien er normaliter 2 weken tussen een pot zit ;)

18. Vriendloos

Vriendloos Guest

Wat heeft dat er mee te maken? Fifa heeft meer launch spellen verkocht dan PES, of het nu uitkomt of 100 weken later dat maakt geen reet uit.

19. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Natuurlijk maakt dat wel uit, mensen die willekeurig een voetbalspel kopen (denk aan ouders voor een kind) kopen het spel dat het eerste in de winkel ligt.

@vagegast_112:
    Op de ps3 kun je met de l2 knop de muur alleen uitbreiden met 2 man en niet weghalen, kon in 2009 inderdaad wel.

20. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Top, meteen downloaden straks :thumbs: Grootste reden, naaste de controller, dat ik pes op de ps3 speel. Goede option file trouwens:

■All club teams with correct emblems
    ■All teams (International and Club) with licensed kits
    ■All club teams with correct team names
    ■All fake players in the game with real names (excludes unlockable players)
    ■Most transfers up-to-date, might be some minor ones missing
    ■Bayern Munich, Wolfsburg and Stuttgart created
    ■Bundesliga base created (team names/kits) – To give editors a head start once unlockable players are unlocked

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina