Frustrerende kut game.
Vond de game op het begin best vet omdat de bal niet on rails is zoals in fifa 10 die graphics kon ik prima mee leven maar begin me steeds meer te irriteren. Dat de bal niet on rails zit vind ik prachtig en dat de spelers niet telkes dezelfde goals maken ook en dat de bal ook echt een bal is ook. Maar alle minpunten die vroeger in fifa zaten zitten nu in pes. Verdedigers die het altijd winnen van de aanvallers. Het trage draaien en kappen van de mannetjes het niet direct schieten maar eerst aan moeten nemen van de spelers, het geklungel van de keeper, het met 5 verdedigers op een aanvaller springen. And so on and so on. Heel jammer maar dan speel ik toch liever fifa 10. Als ik beter ben wil ik winnen en niet cheatend door de computer verslagen worden. En die scheids is helemaal kk irritant fluit alleen maar partijdig. Speel een game om de fun en niet om te stressen speel fifa 10 al een maand en niet een keer gestrest en speel pes net 5 uurtjes en me controller heeft al een kus van de vloer gehad! Damn zeg!
Beetje slechte interpunctie miss. Maar getypt op mun telefoon
Laatst bewerkt: 26 okt 2009