Op je eerste opmerking: ALs je het echt een minimale update vindt zit je a) Aan de drugs of b) Heb je niet goed opgelet. Er zijn echt zoveel verschillen tussen de twee, waarvan de performance toch wel een direct merkbare zou moeten zijn. Vista is/was gewoon een boutOS. Over je tweede vraag zou ik het niet weten, maar waarom zou je ze altijd op de voorgrond willen?
Moet je wel zorgen voor een dualboot met Windows XP anders kun je de zakelijke klanten niet helpen. /edit: Ohnee, dat kon direct in Windows 7 toch?
ik heb het pas sinds gisteravond ik was eigenlijk best tevreden over vista 100x beter dan XP :b: ik heb een breedbeeld scherm, dus dan gebruik je 25% van je scherm toch niet .. ja tenzij je naar vet lange grijze balken naast dit typescherm wil kijken
Had jij een speciale versie van Vista? Maar het naast elkaar draaien van een scherm en die gadgets zal vast wel mogelijk zijn.
Ik heb btw ook nooit problemen gehad met Vista. Misschien had ik geluk of het is allemaal overdreven.
ja ik dus ook niet (had wel een legale versie misschien scheelde het ) in vista zaten veel dingen met meer gebruiksgemak .. alleen al sloot ik m'n iPhone aan dan crashte gelijk windows verkenner maar je moet ook niet te hoge eisen stellen he wat ik nu vreemd vind .. met MSN krijg op mn startbalk een vakje met "Mike (Beschikbaar)" en daarnaast een vakje "Windows Live messenger" waarom 2? ze komen allebei uit op je msn-hoofdvenster ik heb btw een dual-boot met vista nu en ik hoef de meeste programma's niet opnieuw te installeren, kan ik gewoon uit m'n andere schijf gebruiken
Het horen geen twee vakjes te zijn, hoor. In de RC is het tenminste 1 vakje die je dan nog 'uit kan vouwen'. Over Vista: Ik heb op twee pc's hier in huis Vista gehad (ik en vader). In mijn geval was Vista gewoon vreselijk vergeleken met XP: Meer vastlopers, sommige drivers werden niet ondersteund (Alhoewel dit nu wel gefixt is), veel te veel resources, etc etc. Ook m'n vader wil het liefst weer zo snel mogelijk weg van Vista. Hij heeft een beest van een pc staan, maar je ziet gewoon dat Vista met bijv. de Gadgetbar veel te veel resources in beslag neemt en het dus niet altijd geweldig draait. Nee, ik draai nu al bijna een jaar (denk ik?) Windows 7 dual boot met Linux en nog nooit een probleem gehad, terwijl dit zelfs pas een beta is.
Ik zit nu even in Windows 7 middels Bootcamp. Maar hoe krijg je eigenlijk een aparte wallpaper ingesteld op je externe monitor? Dat kan ik echt nergens vinden.. Nu neemt hij de wallpaper over van mijn iMac, maar die is 1680x1050 en mijn externe monitor is 1920x1080. Dus hij past niet helemaal.
Uitvouwen lijkt in het begin irritant, maar het is echt geniaal als je eraan gewend bent. Dat is een van de verbeteringen tov de vorige Windows versies. Hmm, maar jij hebt dus sowieso niet de blokken aanstaan. Jij hebt de oude windows structuur nog in je taakbalk.
ja vind ik wel fijn, 2 regels en al die vakjes *) w7 hing net trouwens ongeveer vast .. liet even wat vakantiefilmpjes zien aan iemand, klikte op de volgende .. toen deed ie ineens 30sec niks anders dan denken
Dit zou je dubbel msn probleem als goed is moeten oplossen: Messenger on Windows 7 This has bugged me for a while on Windows 7 and though Tim posted the answer a while ago in his bumper list of Windows 7 tips, I missed it until the Liveside guys pointed me to it. Basically, Windows Live Messenger get a little freaked out by jump lists in Windows 7 so you end up with two Messenger icons. For me, the old icon in the system tray is better til they fix that and Tim found a simple way to make this happen. Windows Live Messenger appears by default on the taskbar. ….close Windows Live Messenger, edit the shortcut properties and set the application to run in Windows Vista compatibility mode. Bingo! Nice
Damnit, ik dacht dat er niet echt een tekort zou zijn aan Win7 exemplaren.. maar ik heb bij surfspot besteld en hij is niet op voorraad BAH! Ik draaide Vista al sinds de beta maar bij Win7 dacht ik "ik install hem wel gewoon op de release day". Niet dus.
Inderdaad, draai al bijna 1,5 jaar Vista x64 zonder problemen Heb nu op mijn laptop en andere pc Win7. Is toch wel even een verademing. Het draait voor mijn gevoel allemaal net even wat lekkerder.
Steeds als ik afsluit krijg ik de melding of ik Afsluiten wil forceren of wil annuleren omdat er nog 1 of meerdere programma's lopen. Kun je nergens instellen dat ie dat gewoon moet negeren? Erg irritant altijd..
Hee, ik had een probleem met mijn windows. Ik kon niet echt een topic vinden die algemeen over alle windows versie's ging. Dus vraag ik het maar hier. Wanneer ik mijn windows opstart. Krijg ik 3 keuzes op een windows te kiezen, besturing opties. Ik moet perse voor de 3e kiezen, zodat die normaal verder werkt. Als ik een andere kies, heb ik geen internet, geluid of wat dan ook. Dus mijn vraag hier is hoe ik de overige besturing opties verwijder, zonder steeds een keuze te moeten maken. (Het gaat om windows XP)
Mijn webcam werkt ineens niet meer op 7. Het is een Trust Spacecam 320, maar volgens mij heb ik een driver nodig en volgens mij doen die het niet op 7 kan dat kloppen?