heej,
Ik heb een probleem met men externe haarde schijf (maxtor 500G). Ik haalde hem vanmorgen uit mn pc en toen liet ik hem per ongeluk vallen Echt stom maar goed. Het was echter maar vanaf 20 cm en ik kon hem nog half opvangen maar hij tikte de grond wel aan. Maar nou herkent geen een computer hem meer. Hij wordt niet meer weergegeven bij deze computer, schijfbeheer, hardware veilig verwijderen enz. Als ik hem verbindt met de stroom maakt hij wel een heel raar geluid, net alsof er iets blijft hangen. Ik kan het moeilijk beschrijven maar het is zo iets: ieeh.........ieeh.......ieeh......
Net alsof hij niet op gang komt ofzo. zou die nou echt helemaal kapot zijn, of zou er nog wat aan te redden zijn?
EDIT// Hij doet het alweer voor zo lang het duurt. volgens een maat van mij bleef het lezertje hangen en was hij dus kapot. Ik kon proberen er zachtjes op te tikken of hem heel ff in een zak in de vriezer te leggen. Ik ging het eerste maar proberen en het zachtjes tikken werd steeds harder. En toen deed ie het weer. Zo zie je maar dat je problemen nog het beste op kan lossen door er een goede mep tegen aan te geven
Laatst bewerkt: 26 okt 2009