Olympique Marseille 0-9 Manchester City 21' 0-1 Tevez 27' 0-2 Robinho 32' 0-3 Adebayor 37' 0-4 Adebayor 37' Geel Bonnart 45' 0-5 Robinho 45' 0-6 Robinho 64' 0-7 Tevez 80' Rood Heinze 81' 0-8 Tevez (FK) 83' 0-9 Tevez Dyonko besloot te passen voor de rematch
gek he kwam er niet doorheen en bij robbing ging alles (behalve de laatse minuut) erin xD moet echt nog leren verdedigen, elk steekpassje zorgt voor een 1 op 1 kans gefeliciteerd iig
Vandaag heb ik er niet zo'n zin meer in, ben een beetje brak van verhuizen en naar Feyenoord gaan. Morgen zal ik in de loop van de dag/avond wel online zijn
Ik heb het gekeken maar dat is niet half zo erg als daar in het stadion zitten. Wat een verschikkelijke wedstrijd zeg. Dit word echt wat tegen Ajax volgende week
Bordeaux 1-6 Manchester City 0-1 Adebayor 1-1 Jossie 1-2 Adebayor 1-3 Tevez 1-4 Adebayor 1-5 Tevez 1-6 Wright-Philips Kwaliteitsverschil was minder groot dan dat uit de stand blijkt. Gwn Ali kreeg kwam de hele tijd tot 20 meter van de goal en dan ging het mis. Ik wist wel net het gaatje te vinden en zo liep ik snel uit. Rematch niet meer nodig. Als nu vriendloos en Orange ook even gaan spelen