Je moet alleen de tekens na de v= tussen de youtube tag zetten. Dus http://www.youtube.com/watch?v=[B]f...drukte. [media=youtube]feMmMGsUX2Y[/media]
Ik heb eigenlijk geen 'auto'. Maar ik ga toch al snel richting de BMW's (M5 eigenlijk) en de Audi's (RS4!). Speciaal zijn ze niet, heb een hekel aan decals en al die andere 'zooi', ben meer het type van een 'schone' auto Maar toch, ik zal wat shotjes maken Ik moet wel zeggen dat ik sommige auto's er wel strak uit vind zien in combinatie met de paintjob, zoals die Seat van Shortbull bijvoorbeeld.
Zou iemand me kunnen uitleggen (of heeft iemand een goede tutorial) hoe je zo'n vette paintjob maakt? Kan er namelijk helemaal geen zak van, zuig echt erin, haha.
Youtube videotje, ga er zelf ook eens wat mee doen Echt respect voor die mensen die hele foto's maken
als ik een design heb gemaakt voor de rechterkant van mijn auto dan kan ik deze group kopieren en plakken aan de linkerkant. Alleen dan staan ze daar natuurlijk verkeerd om. Hoe kan je deze group shapes horizontaal flippen? (dus niet roteren maar flippen). Alvast bedankt!
De layers van die group aan de rechterkant selecteren (met de linkse of rechtse trigger kun je meerdere layers tegelijk selecteren), dan kopieren en aan de andere kant plakken.
zover was ik al maar dan staat hij zeg maar verkeerd om op de linker kant. Wat recht voor zit, zit dan links achter. Wat ik wil is dus de geplakte groep horizontaal flippen. Of is hier een andere oplossing voor?
Inderdaad ja. Wil nog van die zwarte lijnen erop tekenen zodat het net lijkt alsof het een ''opgevouwen'' robot is.
een negatieve grootte aan je object geven helpt Dus ipv +54 verander je de grootte naar -54, dan word je object gemirrored.
oke tnx maar kan dat ook met een selectie van shapes? of alleen maar met 1 shape tegelijk? Anders moet ik nog alles 1 voor 1 spiegelen en dan ook nog eens op de juiste plek zetten. Alvast bedankt !!!