Ach jongen, één pot nat allemaal Maar zo zie je maar weer. 1 aflevering gezien en weer iets nieuws geleerd!
Ik volg het nu ook 's nachts om 12 uur op Comedy Central, maar volgensmij vliegen ze er wel een beetje doorheen op deze manier. Er zijn toch maar 2 seizoenen? En we zijn nu binnen 2 a 3 weken al ergens in seizoen 2.
Ja ik denk dat het gewoon een planfout was van Comedy Central. Want normaal was het altijd om de week, nu dachten ze misschien van: oh kut, seizoen 3 komt er al aan. Naja, maar ff snel alle afleveringen erdoorheen rammen.
Als Moody gecastreerd was bestond deze serie niet meer Die vent had zichzelf hoogstwaarschijnlijk voor de trein gegeooid als die zonder sex door het leven moest.
Enorm toffe serie, alleen veel te weinig tijd om alles te kijken steeds. Maar dat haal ik wel weer in
Blijf mij toch niet steeds zo plagen ik maakte maar een klein woordkeuze-foutje En ik ga eens kijken waar ik deze serie kan gaan bestellen!
Ik vind seizoen 4 iets minder. Het is nog steeds heel tof, maar net iets minder. Jammer. Ik blijf het zeker kijken though. Professor Moody, ha!
Siezoen 4? Naja. Wat is er dan minder? Ik vind het juist beter worden. Dat hele gebeuren met Runkle ook.
Het is tot nu toe een erg goed seizoen Wel eeuwig jammer dat ze Ashby zo vroeg hadden afgeschreven, was echt een held.
Gisteravond weer even opgepakt. Verder gegaan waar ik gebleven was, Season 2 aflevering 8 vanavond kijken.
Weet ik niet, maar het voelt gewoon geforceerd. Ze pakken de meest succesvolle dingetjes uit de vorige seizoenen en maken er een soort trucje van. Anyway, het is nog steeds tof, dus ik blijf zeker kijken.