Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

1. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    broncos@chargers

chargers mogen niet falen anders broncos 6-0 |:-

2. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
  3. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij betreft prima, is wel leuk als je ook in de playoffs zit :)

Die buttons erboven PRE-SNAP! doe je met de linkertrigger en dan linkerknuppeltje omhoog

4. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Ik speel soms tegen iemand die niet zovaak gamed. Dus die moet het allemaal nog leren. Hoe kan ik dan gemakkelijk instellen dat hem zijn team beter is als de mijne naast welk team hij kies?

Moet ik dan bij player options en dan op all-madden zetten, of de cpu bij diegene omhoog of juist de cpu bij mij omhoog omdat ik dan over de tegenstander praat?

Graag hulp :)

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    je kan bij team select. als je je team hebt geselecteerd dan krijg je dat uniform select.
    Dan moet je RB/RT doen om naar het volgende tabblad te gaan. Dan kan je het hem makkelijk maken door die van hem op rookie te zetten, en die van jou op bv. all madden ALS jij dat aankan uiteraard.

6. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Ow zo ok, het gaat dus over de tegenstander wat je selecteert :)

7. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je 1 dag kan wachten en de uitslag niet al opzoekt....
    Maandagmiddag worden er namelijk nog 2 andere games in zn geheel uitgezonden.

Zondag:

19.00 Baltimore @ Minnesota LIVE
    22.00 Tennessee @ New England LIVE
    02.00 Chicago @ Atlanta LIVE

Maandag:

13.30 NY Giants @ New Orleans
    16.00 Arizona @ Seattle
    02.30 Denver @ San Diego LIVE

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kan je net zogoed wachten totdat ie op TYT in 720p staat.
    en rich, wat voorn internet snelheid heb jij wel net joh?

9. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    50 Mbit download...:D
    Dus dan kom ik max zo tussen de 5,5 en 6 MB/sec.
    :thumbs:

En mn upload is max zo'n 600-700 KB/sec
    Seeden is dus een eitje voor mij!
    *)

Laatst bewerkt: 19 okt 2009
  10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zag laatst idd met die miami game. Ik had m veel eerder gestart dan jou maar jij zat al heel snel op de 3 gb upload ofzo terwijl ik nog op de 500mb stond8)

Zo verneukt. je kan echt op geen enkele nfl gerelateerde site komen zonder spoilers van het afgelopen weekend.
    Gelukkig stond de philly game echt verbazend snel online deze week dus hopelijk heb ik m morgen wel gezien:)

Kan ik ook eindelijk kijken of ik gewonnen heb met fantasy football.
    Wel heeeeeeeeeeel kut dat ik brady op de bank had gezet t.o.v mcnabb

11. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, is wel lekker joh!
    Ik haal gewoon zelfs voor die 4 GB HD versies makkelijk een ratio van 3.000 - 4.000 als ik er snel bij ben!
    :)

En Brady:

Brady was eigenlijk weer als vanouds _O_
    Damn zeg, 5 TD's in de 2nd quarter....

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Moet er alleen ff een 1 TB EHHD bij gaan halen.

Heb nu iets van 850 GB aan football8)

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zal morgne dan eindelijk de dag zijn dat de Saints onderuit gaan?:)

14. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    schaamtelozen dubble post? :+

ik zit er over te denken deze game ook aan te schaffen ik vond NFL altijd al interesant en nadat ik toch wel een aardig tijdje de demo gespeeld te hebben zonder verveelt te raken, lijkt het me misschien wel slim om hem aan te schaffen. :)

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Spijt zul je er niet van krijgen.

En een dubbel post mag wel na 5 dagen denk ik:)

16. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee de saints verliezen niet tegen de dolphins vooral niet nu pennington eruit ligt vorig jaar waren ze beter miss omdat de wildcat toen een verassing was!

trouwens word de london game niet uitgezonden op bbc???:confused:

17. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Oh deze topic was gewoon aan me voorbij gegaan terwijl ik al jaar & dag NFL fan ben, en blijkbaar toch niet de enige Europeaan)
    Ps: mighty interested in TYT leecht tracker dat ik hier zag passeren, ik heb ooit wel eens gezocht maar veel torrents of vid links vond ik niet dus ik moest mijn toevlucht nemen tot de, toch wel allesbehalve goedkope, NFL official gamepasses...
    Zijn er nog meer van zulke sites/torrenttrackers? Of NFL full game audio seeds/podcasts? (die niet zo groot zijn en je sneller kan downloaden doorheen de week alvorens de ganse game in hoge kwaliteit)

Edit: En om toch even on-topic te blijven, is de Madden demo nog altijd beschikbaar op de mp? Moet hem dringend eens proberen & aanschaffen maar in 2 winkels lag ie niet (meer?), bestellen dan maar.

Laatst bewerkt: 25 okt 2009
  18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat er best een mogelijkheid is dat de saints deze gaan verliezen. Met name door de sterke runinggame van Miami. Als ze lekker veel T.O.P hebben dan maken ze een kans. Kijk maar naar de Dolphins vs. Colts game. TOen hebben ze verloren door één grote play die de defense heeft opgegeven.
    Als ze zulk soort fouten deze keer niet begaan maakt miami best een kans denk ik.

Madden demo staat nog op de MP.

Verder heb je niets anders nodig dan TYT. Werktelijk alles van football komt daar terecht. van High school tot NFL, van NFL total acces tot ESPN Game day live en ga zo maar door.
    Al met al een top site die bovendien nog gratis is ook.
    Let er alleen wel op dat je seed ratio goed blijft.

19. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Oh thanks. Ja ziet er wel een erg deftige site uit! Het probleem is dat ik door de week op univ niet zomaar unlimited bandwith heb, de hele wedstrijden op zich afhalen is al een serieuze hap, als ik ze dan nog een hele tijd moet seeden is mijn limiet er zo aan.
    Maar in het weekend moet dat wel lukken. Er zijn geen 'betrouwbare' of deftige livestream sites of audio podcasts waar je weet van hebt toevallig?

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hebben wel bestaan. Alleen waar ik altijd op keek/ vanaf weet die zenden allemaal geen nfl meer uit.

Ik gebruikte altijd TVU player. Die had altijd live streams van o.a Fox, CBS en soms zelfs NFL network. 2 jaar geleden ofzo zijn die daarmee gestopt en daarna nooit meer naar gekeken.

Deel Deze Pagina