Borderlands [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Weet iemand hoe het precies zit met weapon proficiencies? Ik dacht dat die maar tot 10 zouden gaan maar ik ben inmiddels al lvl 14 met combat rifle. Wat doet het eigenlijk?

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Volgens mij wordt je dan gewoon handiger met dat soort wapen :)

Die Fast Hands skill van Mordecai is zo bruut :)
    Hij reload sneller dan het geluid :+

EDIT: is het al bekend wanneer die DLC komt?

Laatst bewerkt: 25 okt 2009
  3. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Eerst maar level 50worden, hoop dat de dlc voor dat lvl gemaakt wordt, maybe lvl45/50 en als 2e dlc level cap naar 60 en nieuwe wapens en die hard moeilijke instances met dikke loot:cool:

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wat ik wel gaar vind is hoe de respawns in bepaalde areas werken.
    Ik zit in die mine area die naar Sledge toe gaat. Ga ik dood ergens op 1/3, spawn ik weer bij de laatste save paal bij de ingang, zijn daar alle enemies alweer terug! Had ik ook in the old cave. Was ik aan het einde van de cave, terug lopen naar het begin, zit alles weer vol |:-

5. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    :mad:
    Je weapon profinciencies zijn zeer handing. Als je bijvoorbeeld veel een combat rifle gebruikt dus je maakt er veel kills mij stijgt het weapon profincy lvl van je combat rifle. Dit geeft een zeer handing bonus, het kan een bonus aan de fire rate, damage, accurricy of reload speed geven (misschien nog aan andere dingen maar niet zover ik weet).

Oftewel telkens als je weapon profincie lvled krijg je er weer een kleine bonus bij, dus als je ergens van echt een hoog weapon profincie hebt kan het een geweldige bonus geven!

Ik ben nu op dit moment lvl 30 met m'n soldier, dus dat schiet al lekker op 8)
    Echt ik vermaak me prima, alleen liep vanmorgen het spel opeens vast :mad: En er zit er een kras op de disk oftewel die is stuk :'-(:eek::mad:=(
    Ik ga morgen maar naar de winkel hopen dat ik een nieuwe kan regelen, heb geen idee hoe het kon gebeuren, en ik verveel me nu als de pletter...

6. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Saved ie alleen bij zo'n savepaal? Ik was op de helft van die Mine-key.. en sloot 'm toen af. Ik wil nu weer verder maar ben weer bij het begin en heb wel m'n XP etc die ik de vorige keer heb gehaald.

7. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij saved je xp en wapens, maar je respawnd bij zown paal.

8. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Alle items, exp enzo die hou je wel maar nadat je hem afslluit en terug komt kom je terecht bij de laatste save paal. Dat is wel jammer maar alles wat je hebt gedaan hou je wel dus je verliet gelukkig geen exp dus het maakt niks uit, en een stukje opnieuw doen is toch leuk? :eek:

9. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

Als ik deze game splitscreen speel. Heb je dan geen beperkingen zoals in Fable2? Mocht je gewoon de single player volledig kunnen spelen via splitscreen, dan haal ik hem namelijk. Graag een toelichting. Ik kan dit namelijk nergens vinden.

Alvast bedankt voor het antwoord.

10. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Alle wapens zien er trouwens ook ziek uit. Heb nu zon dessert assault rifle met scope etc die is echt ziek, alleen jammer van het 12kogel magazijn. Maar mijn parade paardjes zijn toch wel mijn kanarie gele assault rifle met high damage en 50kogels magazijn. En mijn dubbel rochet shooting shotgun!! Top spel :cool:

11. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je verticaal splitscreen geen beperking vind dan zijn er geen beperkingen.
    Je kan gewoon alles halen, alle questen enz. alles opslaan.

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je zou maar online komen, en meer dan de helft van je vriendenlijst Borderlands zien spelen:D

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Bij mij alleen Orange en nog iemand :+

14. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik splitscreen deed met een vriend wat het beeld gewoon horizontaal, niet verticaal.

15. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij is het beeld alleen verticaal als je op 720p speelt ofzo

16. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Bij mij zeker drie-kwart.

17. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik geloof het wel. Verticaal in 720p (en 1080p denk ik), en horizontaal op SD.

Ik heb trouwens alleen maar cheap-ass vrienden die Borderlands niet willen kopen. :mad: Ik heb Mordecai op level 19 (ga nu richting Sledge) en Roland (moet nog naar de Arid Hills alles doen) op level 14. Als iemand ook rond die levels zit en zin heeft om te co-oppen ben je vrij om me toe te voegen. :thumbs:

/edit: Hoe veel is eigenlijk het levelverschil dat je kan vinden bij wapens; dan bedoel ik, hoe hoog level wapen je kan vinden t.o.v. je eigen level. Ik vond op level 13/14 namelijk een level 25 rocket launcher met erg lekkere stats (naar ik aanneem iig), dus die draag ik al tijden met me mee om later te gebruiken. 8)

18. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Vind het spel toch wel erg lastig af en toe :eek:

19. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien, ik speel op een computer beeldscherm, maar ik zal wel eens kijken waneer die wel horizontaal is.

20. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik speel singeplayer atm, en sommige stukken zijn toch wel lastig,
    Maar ik vind dat juist leuk, is het tenminste een uitdaging! 8)
    Als je alles in 1x dood zou schieten was het vet saai... En opzich is het nu soms moeilijk, maar wel te doen dus ik vind het echt goed gemaakt kwa moeilijkheidsgraad! 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina