Ook geen photoshop nadat je ze gedownload hebt? Nice Bij mij zijn de contrastverhoudingen etc. helemaal verpest door de compressie. Als ik de foto's daadwerkelijk maak zien ze er veel beter uit dan als ik ze vanaf fm.net download.
Een van mn favorieten. Lamborghini Reventon! Onlangs gekocht voor 450.000 cr, een koopje dus! Voor diegene die het ook een mooi auto vinden, hier 2 foto's.
Die R33 drift video is gewoon dramatisch.. je gaat de bocht in. geeft gas en laat hem gewoon uitslippen zonder gas te geven.. bij de Trueno doe je het al beter. maar probeer hem voor de bocht al door middel van de handrem of al skiddend(van de ene kant van de weg naar de andere kant) de auto al voor de bocht in een drift te hebben. wat je nu doet is een powerslide aan het eind van de bocht. zodra ik door heb hoe ik filmpjes kan maken en uploaden zal ik eens mijn drift-skills in mijn Datsun 510 laten zien(heb op fuji Kaido full de 96000 driftpoints gehaald.. kwam er 4000 tekort voor de achievement) owja. ik weet niet of je met setups drift. maar probeer de camber van de wielen eens (Front +1.5 Rear +0. te zetten.. kun je hem strakker in de bocht houden
Ziet er leuk uit Ik heb toch maar ene poging gedaan, ik vond het er wel redelijk uitzien, totdat ik de compressie zag Sjah, niet fantastisch vind ik zelf, maar ik heb slechter gedaan
Ja ik weet dat ik hem gratis krijg bij level 25, maar als ik hem voor 300.000 ofzo kan krijgen wil ik hem best hebben want wil dat ding zó graag . Maar ik moet maar eens gaan aanpoten want heb vandaag ook al niet kunnen spelen i.v.m schilderen van m'n kamer en ben dus nog maar level 9.