Forza Motorsport 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 17 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan er zo'n 13 euro van afhalen bij FRS (47 euro incl. ofzo voor de normale versie en 51 euro voor de LE).
     
  2. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Driften kan altijd......d-pad ff naar links klikken en je punten telling gaat zichtbaar lopen. Drag race moet je de juiste baan kiezen. High speed ring heeft volgens mij een paar en die benchmark shit ook succes
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik vind het ook allemaal maar een beetje lame met dat LE en VIP in een game, gewoon liever op de old fashion manier een game op de markt brengen zonder al dat gezeur. :9:+
     
  4. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    In je carriere kom je vanzelf drift & drag races tegen. Je kan ze ook in de testing mode doen of in de free play de drag circuits kiezen. Driften kan altijd, pijltje naar links en je krijgt punten als je gaat driften.
     
  5. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker lame ja, misschien dat ik ze via action house kan kopen, maar denk eigenlijk dat dat niet kan.
     
  6. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Vind het ook behoorlijk klote dat ik niet in een DBS, Lambo Superleggera etc. kan rijden omdat ik niet die CE heb. Hoop dat het later nog beschikbaar komt ofzo want ik vind dat toch wel erg vette wagens.
     
  7. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat inderdaad niet lukken.

    Er was vanmiddag iemand die 2 Ferrari's California's aanbood tegen een buy out van 25.000 credits. Heb ze alle 2 gekocht en weer verkocht voor iets van 80.000 credits p/s. Toch makkelijk geld verdienen zo. :p
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Dat was toch van te voren bekend dat je dan de CE zou moeten kopen? :)

    Heerlijke game is het, vermaak me er prima mee.
    Alleen jammer dat je voor Frontstore een Gold abo moet hebben. :{
     
  9. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel wezen, maar zo wordt je dus eigenlijk gedwongen een duurdere versie te kopen met wat extraatjes. Daarnaast, is een CE niet voor de verzamelaar, een soort van gelimiteerde oplage enzo. Oftewel, niet iedereen kan een CE kopen, want dan kun je net zo goed voortaan van een CE of welke naam ze er ook aan hangen de normale versie maken.
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ben ik niet met je eens. Tenminste, ik was altijd in de hoop dat de Limited ook echt limited zou zijn. Maar dat is jammer genoeg niet zo. Ze liggen bij bosjes in de winkel, Far Cry 2 Limited wordt bijvoorbeeld al gedumpt voor nog geen 30 euro.
    Een Limited heeft een aantal extra dingen, het is aan jou of je bereid bent om daar voor te betalen. Zo heeft de Limited ook een USB stick. En een paar extra auto's dus.
    Niemand dwingt je om een duurdere versie te kopen hoor, doe je helemaal zelf. :)
    Er zijn denk ik van een paar games maar echt een Limited gemaakt, onder andere King Kong en Dead Space. Gewoon even wachten dus tot de prijs gaat zakken en dan heb je voor een appel en een ei toch de auto die je wilde.
     
  11. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Wist het niet heb niet zoveel Forza nieuwtjes gelezen van tevoren
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die komen t.z.t. echt wel als DLC.
     
  13. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dat betreft was ik het absoluut met je eens. De laatste jaren echter, is er niks limited meer aan, want ze liggen zoals jij ook zegt in grote stapels in de winkels. Waar ik wel op tegen ben, en dat is ook zo in dit geval, is dat ze content in dergelijke pakken gaan stoppen. Natuurlijk is een shirt, een usb-stick, een artworkboekje, een beeldje en noem het maar op leuk, maar ga me niet wijsmaken dat daar ook de inhoud van het spel onder valt. Het is bij bijvoorbeeld King Kong toch ook niet zo dat als je niet de LE hebt, dat je dan een missie niet kunt spelen, dat raakt echt kant noch wal.

    Overigens komen deze absurde praktijken steeds vaker voor en dat vind ik dus een kwalijke zaak. Niet zozeer dat het limited is en goodies bevat, maar wel dat er à la Forza 3 en binnenkort Assassin's Creed 2 content in die pakketten komt te zitten die je met een gewone versie niet krijgt.
     
  14. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Net maar ook eens die Reventon geprobeerd. Bij mij heeft die 9.9/10 bij speed :p Alleen sturen en remmen is niet zo best.
     
  15. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me mijn Enzo uit Forza 2 nog herinneren. Volledig opgevoerd met alles erop en eraan qua andere upgrades. Dat ding ging als een trein en kon nog sturen en remmen ook :p. Als ik de mogelijkheid krijg om die auto onder handen te nemen ga ik zeker even kijken hoe het in dit deel rijdt.
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Same here. Ben helaas geen ster in het zelf tunnen van auto's dus ik had er één van de AH geplukt. Dat ding reed echt super goed. Ging lekker snel en slipte helemaal niet weg.

    Valt me trouwens op dat ik tot nu toe minder last heb gehad van auto's die constant onder me vandaan weg slippen bij het ingaan van een bocht. In Forza 2 had ik dat echt bij super veel auto's.
     
  17. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen bij de snelste auto's last dat ik ze moeilijk onder controle kan houden zonder TC aan. Overigens was die Enzo die ik toen had alleen maar opgevoerd op alle fronten. Tunen kan ik niet, dus heb ik bij die auto ook niet gedaan. Dat ding reed uit zichzelf als de brandweer :p.
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat gevoel heb ik inderdaad ook , lijkt een stuk relaxter te zijn om met bepaalde bakken te rijden .
     
  19. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Nissan 370Z
    Ford Focus RS
    Alfa Romeo Brera
    Audi S5

    Geweldige wagens.

    Ik vind de game wel aanzienlijk makkelijker. In FM2 reed ik altijd op Easy.. :+ En nu vind ik het zelfs vrij simpel op Medium met alleen ABS aan. Aankomende week is proberen zonder de luxe van ABS :thumbs:
     
  20. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook ABS aan, maar probeer te voorkomen dat het ingrijpt. Je gaat namelijk veel sneller langzamer als je voorkomt dat ABS ingrijpt. Ik heb het alleen aan, omdat ik nog niet consequent kan rijden zonder dat het ingrijpt en als het dan uit staat, gaat het mis omdat ik toch nog teveel blokkeer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina