[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 11]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hehe. Die ene chagrijnige vader uit That 70's Show speelt de bad-guy in Robocop, dat wist ik echt niet meer. 8) Vind het toch wel een vette film. En dat main theme is ook strak. :9
     
  2. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2

    Vond hem wat tegenvallen. Ze zeggen dat het een Horror/Drama is. Dat horror heb ik echter niet gezien. Het is naar mijn mening gewoon een dramafilm die over het algemeen erg langdradig over komt.
     
  3. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep

    Goeie film, beetje aan de lange kant en wat serieuzer dan Knocked Up & 40 year old virgin.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Aye. :)

    Gisteren Robocop gezien, vandaag deeltje 2. :+ Deel 1 was nog net zo geniaal als dat ie was toen ik klein was, maar Robocop 2 is echt een ongelooflijke zaadfilm. Wel erg coole stop-motion special effects. :D
     
  5. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    ja ik ook. Spelen grote namen in en is zeker een aardige film, maar het 'balls and penis' humor gehalte is erg groot (wel vaker bij seth rogen), maar daaromheen hangt wel een drama die je normaal niet ziet in dit soort films. Over algemeen wel leuke en fascinerende film, maar niet meer dan dat.. en aangezien het 2,5 uur duurt zou ik em zelf liever thuis kijken.

    zelf The Tournament aanschouwd.
    Echte actiefilm, vond em zelf wel tof, maar qua script en acteerwerk had het verder niet veel om het lijf. Maar zeker leuke film. een 6
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2009
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Afgelopen week Surrogates met gezien, niet echt een boeiende film.
    Eigenlijk was het gewoon zonde van m'n geld..
     
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik ga zo weer is Resident Evil checken.. die 1e blijft een vette film!
     
  8. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vond Let the right one in heel goed. Ik kan het me niet meer precies herinneren want het is even geleden, maar ik vond het een mooie film in zijn simpelheid.
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    fucking gruwelijk, Cirque du Freak wordt verfilmd. Heb alle 12 de boeken vroeger verslonden, was er helemaal weg van. Iemand enig idee of het een accurate verfilming is van het boek of van de boeken (neem aan dat het niet alleen een verfilming is van deel 1 maar ook van 2 en :cool:
     
  10. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is die nieuwe van Bruce Willis toch?
    Geen aanrader?
    De trailer zag er wel redelijk interessant uit.
     
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Sweet, Darren Shan is fuckingbruut :cool:.
     
  12. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
  13. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Ice Age 3
    tot 2x geprobeerd die film te kijken, maar kon me niet echt boeien waardoor ik weer achter mn computer kroop
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Sorority Row
    Een paar meiden willen een grap uithalen maar dat loopt compleet uit de hand met als gevolg dat één van de meiden het niet overleefd. Vervolgens sluiten ze een pact en krijg je een mix tussen "Scream" en "I know what you did last summer". Alleen faalt deze mix enorm aangezien het, voor diegenen die dergelijke films vaak gezien hebben, vanaf het begin al duidelijk is wie de moordenaar is. Ik vond het uiteindelijk een film die langzaam op gang komt, te veel pauzes kent, een matige soundtrack heeft en ook nog eens eindigt op de meest cliché manier zoals vele van deze films. Zelfs met het verstand op 0 weet deze film niet te boeien.

    2.8/10
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Daarnet 25 minuten The Holy Mountain gekeken. Wat een totaal absurde film. :{ M'n pa vond het interessant en uitdagend (moet je vast oud voor zijn en veel 'kunst' gezien hebben), ik vond het maar heel raar. Kon me niet boeien, zal vast wel een goede film zijn (7.9 op IMDB).
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gisteren met mijn meissie Footloose gekeken. Ja, die uit 1984 met Kevin Bacon. Vroeger weleens gezien, maar de film haalt het absoluut niet bij mijn herinnering van deze film. Ik dacht dat het wel een geinige film was. In mijn hoofd was het een klassieker, maar not dus.

    Het verhaal is gewoon ongeloofwaardig, het dansen is totaal not impressive en de vrouwen zijn het ook niet waard om voor te blijven kijken. Een stadsjongen gaat verhuizen naar het platteland. Daar ontmoet hij een meisje en krijgt natuurlijk mot met haar vriendje die toevallig heel stoer is. In dat dorpje mag er geen muziek worden gedraaid en al zeker niet worden gedanst vanwege een ongeluk met een paar jongeren van dat dorp.

    Heel dramatisch allemaal natuurlijk, maar de stadsjongen geeft het dorp de juiste impuls, regelt het meisje (lelijk kind), beukt het ex-vriendje in elkaar en er wordt weer gedanst. Het dansen stelt ook geen donder voor, ik moet dingen zien die ik niet kan.

    4.5 van de 10 dus.
     
  18. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister avond funny people gekeken. Het was wel een leuke film met idd drama erin, had ik niet verwacht.

    Ik ga vanavond The Tournament maar is aanzetten :p
     
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren The Fast and The Furious: Tokyo Drift gezien.

    Ach wat valt er over te zeggen. Gewoon heerlijk voorspelbare film, een lekkere no-brainer. Zo nu en dan moet je dit soort films gewoon kijken en ik heb me prima vermaakt.

    Achja, auto's+chicks=win-win:D
     
  20. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooit heb ik een western gezien die ging over een dorp waar bekende personen zoals de kid in terecht kwamen als ze dood waren. Als ze daar gedurende een langere periode goed leefden dan mochten ze naar de hemel. Ze hebben alle middelen om de fout in te gaan: wapens en drank waar ze dus vanaf moeten blijven. Op een gegeven moment komt er dan een groep bank overvallers naar dat dorp die de rust gaat verstoren en een aantal gaan dan de fout in. Uiteindelijk gaan een aantal pistol helden de strijd aan met die bankovervallers.

    Weet iemand de naam van deze film? ik zou hem graag nog eens zien. :)

    edit: gevonden film heet Purgatory
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina