Borderlands [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb em nunet uitgespeeld. Zal maar nog niks over het einde zeggen maar wat een game zeg. Ga nu alle side quests doen voordat ik m'n tweede playthrough doe. Heb gek genoeg alleen niet die achievements dat ik alle quests in het begin gebied heb, of komt dat dan pas tijdens die 2e playthrough?

2. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mezelf net toegevoegd aan de gamertag-generator ; iedereen die wil co-oppen met een level 14 Soldier mag mij toevoegen :thumbs:

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Heb ik ook maar ff gedaan.

Overigens zijn die mission waypoints soms wel bugged. Niet lekker als je dan een eeuw in de verkeerde richting loopt te zoeken. Vooral met die scavenger missions.

4. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    die scavenger missie waypoints geven een indicatie van waar het stuk wapen ongeveer ligt. een beetje zoeken hoort toch ook in een RPG?

Ik vind de keuze die je hebt aan verschillende auto's wel tegenvallen, daar had ik echt meer van verwacht.

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hij is nooit bugged. Omdat het een scavenger missie is geeft hij alleen maar relatief aan waar hij zich bevind, zou wel heel makkelijk zijn als je bij een missie waar je dingen moet zoeken er precies word aangewezen waar alles ligt he. |:-

Ik vind het echt een hele dope game, alleen waarom zit er geen looting-system in zoals bij alle multi-rpgs? Nu is het heel onduidelijk wie welke wapens nodig heeft en als er een need/greed systeem zou worden ingebouwd en een round robin zou het ook stukken makkelijker en eerlijker zijn.

6. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Betreft het einde:
    De vault is geen cadeau of iets maar een monster toch?

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Inderdaad... er is maar één auto toch?

En upgraden gaat ook al niet.... achja :+

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689

Laatst bewerkt: 25 okt 2009
  9. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De vault werd wel geopend maar in plaats van wapens, macht, vrouwen en alles wat in de begin trailer zat zit dit monstertje erin. Wat ik juist aparter vond is dat die Angel vrouw (Halo 3 rip-off imo) eigenlijk een satelliet is. De satelliet overigens van Hyperion(wapen fabrikant). Verder vond ik die loot van de boss een enorme tegenvaller. Had 2 greens en 2 witte dingen

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Nope.

Maar je kunt hem wel upgraden in je skill tree ;)

Dan wordt ie bijvoorbeeld sterker en sneller. Op het laatst kan hij dan zelfs meerdere vijanden aanvallen i.p.v. enkel eentje :)

11. nemsis

nemsis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet je precies doen bij Earls best friend ?
    daar aangekomen krijg ik een vriend van het robotje te zien maar verder gebeurt er niks, hij praat wat maar er word geen poort geopend terwijl ik in level 28 zit.

12. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    OMG, ik ben aardig brak nu. Sinds vanmiddag 5 uur geco-opt met een maat en nu net pas gestopt. level24 zijn we nu en ik heb een oranje artifact voor me bloodwing gevonden. 59 missies zijn nu voltooid:D. Op naar bed

13. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik zit momenteel op lvl 26 en zit denk ik ongeveer op de helft van de missies in New Haven. Ik moet zeggen dat deze game zeer verslavend is.

Het grappige is dat deze game zeer primitief en simpel is opgebouwd. Maar de fusie tussen een shooter en RPG is echt ideaal neergezet. Hopelijk brengt dit in de toekomst betere games. Ik hoop wat groter, misschien in de vorm van een MMO.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Het is misschien wat simpel opgebouwd maar de uitvoering vind ik echt geweldig. Het ziet er prachtig uit en loopt als een trein. Ik heb me in tijden niet zo vermaakt met een game, kan ook echt niet stoppen met spelen. (ben inmiddels als lvl 42). Wat mij betreft de leukste game van dit najaar tot nu toe samen met Uncharted 2. Veel en veel leuker dan de toch wat tegenvallende Operation Flashpoint en Brutal Legend.

Dit is crack in game vorm :D

15. Asharith

Asharith Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BREAKING NEWS

Ik had een wapen aan mijn broertje uit geleend omdat ie vette ass kickte. Hij maakte een game en ruilde hem terug. Ik zette toen mijn xbox uit maar de game was niet gesaved ( toen ik weer ging spelen had ik mijn wapen niet, ja duh niet gesaved ).. Hierdoor moest ik gelijk aan het dupen van items denken ( verdubbelen, kon ook in diablo / resident evil )

Dus gistere met een maat een coop game gemaakt en mijn legendary Wapen aan hem gegeven ( ding is kick ass ) Toen gelijk zonder te saven mijn xbox uit gezet ( zijn game dus hij bleef in game. Toen weer opgestart en zijn game gejoined en ja hoor ik had mijn wapen weer :D :D :D .. Ook hij had het wapen dus ze hebben geen systeem wat dupes opmerkt.

Het is hierdoor dus mogelijk om VET RIJK te worden.. gewoon je shit droppen in je vriends game en zonder te saven eruit (to dash of uit ) dan erweer in en repeat. )

Misschien moeten we maar een draadje maken voor het ruilen van wapens ??? \o/\o/\o/\o/\o/

Ik heb een Orange Shotgun (20 ammo vet snel en dikke dmg ) en een Orange rocketlaucher die corrosive doet ) Give Orange Itams !!

Laatst bewerkt: 26 okt 2009
  16. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Het is ook een hele goede game, waar je de foutjes voor lief neemt. Zo heb ik weleens last van het erge framedrops als er meer dan 10 monsters op het scherm verschijnen (Moet het misschien op de HDD installeren).

In ieder geval, deze game is een ideale voorzet voor de toekomst. Ik zou graag willen dat de PvP verder uitgebreid zou worden. Ook uitrustingen ipv alleen wapens. Een verhaallijn die wel boeiend is. Het had zoveel beter kunnen zijn.

Maar goed, ik geniet intens van deze game. Heb er in 3 dagen al 13 uur op zitten of zoiets. De verslavingsfactor is erg hoog. Ik hoop dat er met de DLC de level-cap ook omhoog gaat.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar eh, je wordt automatisch al vet rijk door gewoon te spelen, ik heb al zo'n 2.500.000 dollars ($) en alle ammo upgrades al aangeschaft. Daarbij ga je de echt goede wapens pas vinden als je met 4 man die alle 4 lvl 50 zijn omdat hoe hoger de vijanden zijn hoe groter de kans op echt legendarische wapens.

Ik vind zowieso die kleurcodering een beetje nutteloos als je nog geen lvl 50 bent, ik ben nu 42 en vind voortdurend blauwe of groene wapens die een stuk beter zijn dan de oranje uit de eerste playthrough. Al moet ik wel zeggen dat ik aan het eind van de eerste playthrough een pistol heb gevonden met zo'n 500 dmg en x4 corrosive wat nog steeds verreweg (en echt met ruime afstand) mijn beste wapen is. Daar kunnen de snipers die ik nu vind lang niet tegen op.

Die framedrops doen zich vooral voor in specifieke omstandigheden of bij bepaalde vijanden. Die kreeftachtige dingen in de lost cave bijvoorbeeld, als je daar met een zoomed wapen een critical krijgt (dus veel bloed en effecten overal) dan zakt de framerate echt door de grond. Ook in de laatste levels zitten vijanden en weerseffecten die de framerate niet ten goede komen. Maar al met al vind ik dat de engine zijn werk echt fantastich doet, misschien is het de stijl waarvoor ze gekozen hebben maar ik vind het er zo enorm mooi en gedetailleerd uitzien.

18. Asharith

Asharith Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat geld is gewoon een extra maar stel je dat met je maten een wapen vindt en iedereen wil em graag kan je hem op deze manier kopieren.

19. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje cheap ass als je t mij vraagt, ik hoop dat ze dat gaan fixen:+

20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Vindt dat een beetje stom, dan speel je niet meer zoals het spel is bedoeld en hoe ze het hebben bedoeld is fucking vet (niet dat ik het zelf al heb gespeeld =(). Waarom zou je het doen? Het was toch juist zo'n vet aspect van het spel dat het zo'n beetje onmogelijk was om twee keer hetzelfde wapen te vinden?

Inderdaad, het is gelukkig al een tijdje bekend en ook bij Gearbox, dus hoop dat wanneer ik het spel eindelijk heb, er een update op me wacht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina