Forza Motorsport 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 17 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Van te voren beter oriënteren. Ze hebben er nooit een geheim van gemaakt dat de Aston Martin alleen met de LCE gereden kon worden
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik zit nu op lvl 19 (bijna 20). Heb de game sinds vrijdag en speel eigenlijk sindsdien niets anders meer. Het is echt ontzettend verslavend!
    Soms speel je gewoon een uur zonder uberhaupt een race af te werken. :+ Dan zit je weer in de storefront, dan in de auction house, oh en niet te vergeten het painten en customizen van je wagenpark!

    Beste game op de 360 voor mij tot nu toe. _O_

    Wie heeft er een goede drag setup voor mij? Voor een Audi S5 of BMW M3 GTR (de gift auto op lvl 17).

    Verder vroeg ik me af of meer mensen soms een lobby niet kunnen/mogen joinen? Meestal als ik een circuit race in klasse A wil doen ziet het spel meer dan 200/300 spelers. Als ik dan eenmaal een sessie wil joinen, maakt de game na een seconde of 10 er zelf één aan (geen idee waarom). Kan je ook lopende sessies joinen?
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ben level 36.
     
  4. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    op 1 van de redeem codes in de LE versie stond ook bij dat je een Theme kon downloaden. Nu wil ik weten hoe ik daar aan kom, want ik heb de code ingevoerd maar ik zie nergens een nieuw thema staan. Ik had voor de release al een Forza3 thema gekocht en ik zie nu nog een thema voor iets van 240 MS points staan.
    Maar hoe kom ik nu aan het exclusieve gratis thema van de LE?
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    In de echte race wereld word er toch met ABS aan gereden? Normaal heb ik alles uit staan maar met sommige rides is het niet te doen en al helemaal niet als je gaat upgraden.

    Nog even over de LE gebeuren, aan de ene kant is het inderdaad jouwn eigen beslissing als gamer die wel of niet te willen. Maar soms is het de vraag of het dat wel inderdaad waard kan zijn. Heb toen de LE van NFS Carbon gehad, maar om nou te zeggen van heej ik heb wat speciaals nou nee lol Maar het is wel een nadeel voor degeen die niet zo hardcore op de hoogte zijn zoals ons, ze zien 2 versies van zo'n game met de vraag wat is het verschil. Oke staat dan op de achterkant geschreven misschien, maarja. ;):b:
     
  6. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat thema zou gedownload moeten worden toen je je LE code invoerde. Echter is dit bij niemand gebeurd en Turn 10 is hiervan op de hoogte.

    Binnenkort komt er een oplossing zodat we alsnog dat gratis thema krijgen.
     
  7. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    2 november komt er een patch waarschijnlijk

    •We have learned that the Xbox LIVE marketplace code in the Forza Motorsport 3 LCE box isn't downloading the LCE theme like it should. We're aware of this issue and are working with relevant parties at Xbox LIVE to resolve the situation. Please check back here on 11/02/09 for an update on how you will receive your token code. We're sorry for any confusion or inconvenience this may have caused!

    http://forums.forzamotorsport.net/b...ve/2009/10/23/forza-motorsport-3-is-live.aspx
     
  8. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Vind zowiezo dat de informatie die Turn10 over deze game heeft uitgebracht echt belabberd is, de 'manual' die bij de game komt staat eigenlijk in hoe je controller werkt, en op de site zelf staat alleen een promo praatje en thats it.

    Op het forum is natuurlijk wel vanalles te vinden, maar kom op hee, wat meer info had wel gemogen vind ik. Als je een scheet laat is je lap al uncertified en dr staat nergens dus wanneer precies je lap wordt afgekeurd. Ben er inmiddels wel achter via het forum, maar ik vind het naadje dat ik 10 topics door moet lezen voor iets dat gewoon in de manual hoort te staan.
     
  9. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt storefront via de website plat? Ik krijg steeds We've encountered an error while processing your request. Please try again.
     
  10. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je toevallig nog waar dat uitgelegd staat, want ben ook wel benieuwd eigenlijk wanneer je ronde goedgekeurd wordt en wanneer niet.
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Op de Forza forums dus (http://forums.forzamotorsport.net/Forums/) er zijn wel tig topics over :9

    In het kort:

    Draften, gedraft worden, afsnijden(gras/naast de weg raken), iets verdachts doen in de laatste sector en de muur raken (duh).
     
  12. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Je kan het beste ff kijken op http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/3104808.aspx aangezien de regels nog steeds niet helemaalduidelijk zijn.
     
  13. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Is dus weer iets ingewikkelder dan dat, draften mag bijv wel, maar niet als je harder dan 100 MPH gaat en er een wagen in de buurt is..
     
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik was de topic al aan het zoeken :D
     
  15. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ook niet snap is dat je soms meteen al het icoontje krijgt als je over de lijn gaat. Daarnaast slaat het nergens op dat hij verschijnt als iemand gebruik maakt van jou door achter je te rijden...
     
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik het goedkoopst de LE Versie kopen in de winkel ?
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat is dus het verdachte doen in de laatste sector, om te voorkomen dat je sneller gaat dan mogelijk is.

    Maar het is inderdaad een beetje overdreven allemaal. Draften/afsnijden kan ik begrijpen. Maar gedraft worden, dat niet :mad:

    @ProCeela

    FRS met kortingen schijn je hem al voor iets meer dan 50 euro te kunnen kopen.
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks man , ik ga nu de CE even ophalen , hopen dat ze hem nog hebben liggen
     
  19. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Argh! Zit in de laatste bocht op Fujimi Kaido en moet nog 2900 Drift punten halen. Heb al ontelbaar keer op Rewind gedrukt maar kon telkens nét tekort! :mad:

    /edit: Gehaald met 101.154 punten! :D
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina