Jezus, ik lees wel ERG vaak dat de eerste generatie xboxen naar de klote gaan met dit spel! Mijn 1e generatie pakte m ook niet, gelukkig geen RROD, maar wel de hele tijd freezes. Leuk dat Microsoft wil pochen met deze game maar ik denk dat de systeemeisen iets te hoog zijn..
Maargoed, wat je zegt hoeft niet zo te zijn hoor, ik dacht eerst ook dat ik mn redeem codes verspeelt had, maar via downloadhistory kon ik m zo weer downloaden zonder problemen..
Ik heb nu mn oude HD in mn elite zitten, totdat ik zo'n gratis stekkertje binnenkrijg om de gehele inhoud van mn oude HD naar de nwe elite over te zetten (moet je ff microsoft bellen als je elite hebt, en beide serienummers bij de hand hebben). Weet t natuurlijk niet zeker maar het lijkt me dat de redeemcodes het ook doen als je eenmaal je inhoud overgezet hebt.. Is je HD eigenlijk ook niet meer bruikbaar bij een RROD of alleen je console? Dat zou voor jou wel uitmaken dan..
edit: zag niet dat er alweer een nieuwe pagina was en je vraag al was beantwoord, sorry! Zou wel ff bellen naar microsoft om te vragen of je HD over kan zetten met een rrod.
Laatst bewerkt: 26 okt 2009