Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb championsleague 4 wedstrijden gespeeld alle 4 gewonnen,5 goals van Van Persie(ja ik speel met Arsenal) en 1 wedstrijd met Utrecht in een gewone nederlandse leaugue.Verders alleen maar Become a legende gespeeld.Begonnen bij westham toen naar FC utrecht(ja omgekeerde volgorde)met Utrecht Kampioen geworden,nationale beker gewonnen en de EURO leaugue gewonnen, nu speel ik bij Manchester United(3e seizoen) enstaa ik als AM bovenaan in de topscoorders lijst..Speler is al aardig geuprade, topsnelheid 87,versnelling 90,dribbelspeed 86,shooting power 84 rn nog wat 80gers en eind zeventigers.En mijn speler is pas 19 jaar!!Wordt wat alstie een jaartje of 31 is...pffff alles op 96?..ook leuk detail, mijn speler heet Danny en laat deze nou net in de database staan zodat de commentatoren telkens je naam roepen...erg leuk

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan je zo snel zo goed worden? :eek:

Welke moeilijkheidsgraad speel je?

3. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gemiddeld...door er gewoon heel veel tijd in te stoppen en echt alles te spelen,dus niks skippen!!!
    Ja ik speel gemiddeld op 5 minuten,want ik wil mijn speler gewoon zsm in de 90 hebben voor het online gedeelte,dat ik echt heel veel speel met een vaste groep.Ik win 95% van de wedstrijden, die 5 procent speel ik gelijk.(en dat komt dan omdat ik loop te klooien)
    Overigens is het ook afhankelijk welke fysiek je je zelf gemaakte speler geeft.De mijne had standaard al op speed iets van in de 70.
    En kwa techniek wastie wat minder.Ook met versterken heb ik op speed meer blokjes ingevuld het eerste seizoen, waardoor het sneller gaat met Speed.Daarna om uithouding gaan focussen en nu gewoon alles op 2 blokjes.

Laatst bewerkt: 26 okt 2009
  4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb echt nog nooit een PES deel op gemiddeld gespeeld. Altijd topplayer en vroeger de 5 * en daarvoor de 6 * (die kon je vrijspelen). Geen enkele onderdeel van PES speel ik lager dan topplayer.

Ik win ook zeker 95% van de wedstrijden tegen de CPU, maar dat komt omdat die geen geheimen voor me kent. Gisteren, de CL uitgespeeld, halve finale tegen Barca met Real Madrid. Uitwedstrijd, gelijk 2-2. Terugwedstrijd thuis.... 8-0 tegen Barca op topplayer. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik altijd 15 minuten speel hoor. Meestal win ik niet met zulke cijfers, maar alles lukte die wedstrijd. Na de 2-0 ging Barca ook vol in de aanval, waarna ik mijn opstelling meteen veranderde en vrolijk ging counteren. Toen ging het rap.

Nou moet ik zeggen dat ik liever een spannende pot met 2-1 in de blessuretijd win dan 8-0 8) Maar het was wel ff lekker.

5. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik ben ook maar een gemiddelde speler!!Alhoewel in de online legends mode ben ik wel vaak the man of the match met een rating van 7.5 of 8.0 en dan speel ik altijd op top player.Trouwens de championsleaugue en de andere leaugues die ik speel, speel ik wel op top player,alleen the become a legends mode niet, want dan bestuur je maar 1 speler en ben je teveel afhankelijk van de ander 10 CPU spelers!En vergeet de coach niet die echt stomme wissels toepast en daar heb je geen invloed op!

6. Tinus_Scarface

Tinus_Scarface Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil eigenlijk alleen maar weten of het online dit jaar wel lekker loopt, daar lees ik maar erg weinig over in de reviews eigenlijk.
    Zo ja, dan ga ik deze game vanavond nog bestellen.

Dus ik lees graag jullie reacties! :thumbs:

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ga hem dan maar vast bestellen. Lagloos dus. Geen noemenswaardige problemen, de eerste PES die online erg goed loopt.

8. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook geen lag. Gisteravond zelfs tegen iemand uit Brazilie gespeeld en liep vloeiend.

9. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Best verkochte game in de UK afgelopen week. Niet slecht.

10. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Was afgelopen weekend in Newcastle, als je PES2010 kocht en FIFA10 inleverde hoefde je slechts 20 pond te betalen. Was volgens mij een actie vanuit Konami, gezien de billboard die in de etage stond....

Wel strakke actie trouwens van Konami, al hadden ze er beter PES2009 van kunnen maken.

11. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Gemiddeld is ook niet zo moeilijk, ik was eerst ook gemiddeld, toen won ik ook alles. Dus stapte ik over naar prof. Dat was meteen een stuk moeilijker, je kan nu niet meer makkelijk voor bij lopen.
    Toen ontdekte ik 1tje. (LB) + (A) Dan wachten tot die speler de diepte in sprint en dan (LT)+(Y) of alleen (Y). Dan ben je vaak meteen 1 op 1. Nu speel ik top player en dat is ook best pittig. :D

Dit is trouwens het grappigste filmpje van pes dat ik tijden heb gezien:
    [yt]uPGGVy0rC2E[/yt]

Laatst bewerkt: 26 okt 2009
  12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hahaha @ dat filmpje, geniale bug!

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Geniaal. _O_

14. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb veel moeite op proffesional om goede kansen te creeren, ik speel masterleague met FC Twente. Speel erg vaak 0-0, iemand tips? Want als ik hem 1 lager zet win ik alles met 3 a 4 - 0, dan gaat de lol er ook snel af.

15. matthieu1

matthieu1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee wanneer Konami met een update komt voor PES2010, betreffende de laatste transferontwikkelingen e.d.?

16. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    rofl

17. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    ok halverwege het seizoen met lazio ik zit nog in de europa league en sta in de competitie 4e

---Pandev----Zarate----
    --------Foggia----------
    -Matuzalem--Ledesma---
    ------M.Sissokho--------
    -Kolarov---------Lichti--
    -----Diakite-Stendardo--
    ------Muslera-----------

Verder heb ik nog Cisse erbij gehaald van feyenoord, leek me wel nice om hem te ontwikkelen. Snel en kan ook wel redelijk schieten.

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik zag laatst op een Winning Eleven site 30 oktober staan, maar dat werd snel weggehaald. Ik weet de URL van die site jammer genoeg niet meer.

19. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het met de snelheid van spelen?

Toen ik de demo speelde dan duurde het 2 of 3 seconden voordat een speler ook daadwerkelijk de bal overspeelde. Er zat een vertraging in zeg maar. als je een pass wou geven duurde dat steeds heel lang, is dat nu nog het geval of hebben ze dat verholpen?

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    verholpen.. het is nog steeds gewenning, maar als je het eenmaal door hebt speelt het heerlijk!

Gister 10 potjes online gedaan, waarvan 1 keer een lag tegenstander ( hij had een rood bolletje ). Voor de rest alleen maar vloeiend en geen last van input lag. Toch een paar hele mooie overwinningen behaalt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina