Forza Motorsport 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 17 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    scheelt zeker
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0

    Jawel , maar als je net als ik geen flauw idee heb waar je moet beginnen is het wel zo makkelijk ..
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dan blijf je geen idee hebben. En gebruik je de setup van iemand anders, maar de volgende keer heeft diegene geen setup voor je en dan weer je niet wat je moet doen. :)
    Ik kan wel een guide online zetten waarin staat beschreven wat ieder ding doet met je auto. Het is wel van een ander spel maar het idee blijft hetzelfde. :)
     
  4. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Meer mensen problemen om op "My Forza" te komen via forzamotorsport.net?
     
  5. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Graag! Weet zelf ook absoluut nix van auto's & tunen, dus zou zeker handig zijn om te weten..
     
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Vreemd genoeg werden op mn oude xbox de problemen alleen maar groter toen ik F3 op de HD installeerde. Hij hing dan al meteen met opstarten, terwijl ik vanaf de schijf nog wel in forza3 zelf kon komen..
     
  7. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Setup Guide


    :)
     
  9. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kan het dat zo veel mensen in mn FL in seizoen 3-4 zitten en dan nog steeds level 10-15 zijn? Hebben ze alle assists aan staan en huren ze alleen maar een driver?
     
  10. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij lukt het ook niet.

    Wat anders:

    Op forzamotorsport.net heb je een apart deel voor private races, is het geen goed idee om hier een topic te maken hiervoor? Kunnen we makkelijker Private Races opzetten
     
  11. Dutchmeister

    Dutchmeister Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste keer forza is mijn 360 ook te zwaar gevallen. Liep telkens vast en kreeg daarna de welbekende rooie lampjes. Ik kon hem echter alvorens hem uit te hebben gezet gewoon weer aan doen, maar al mijn games bleven freezen met altijd meteen de rode lampen. Nadat ik mijn HD had geformateerd en forza opnieuw had geinstalleerd is die niet meer vastgelopen gelukkig.
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    nee maar dan doel ook meer op een setup om te driften persoonlijk , ik zou me god niet weten wat ik daarvoor moet instellen
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Springs voor zacht zetten en de achterkant hard zetten. Dan gaat die glijden aan de achterkant. Dat is al een begin. :)
     
  14. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    waar kan ik de LE nou het goedkoopst kopen. Ik zie hier reacties van mensen die m voor 52 euro bij FRS vandaan hebben maar ik zag em daar tog echt voor 60 eurootjes?
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan de LE halen bij FRS d.m.v. van een ANWB-pas/ PU-pas en AdDiscount.
     
  16. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je een driver huren? :eek: Dus iemand die voor je rijd? Wat heeft dat voor nut :p
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Met kortingen natuurlijk, anwb/pu kaart/addiscount(die laatste kan al bijna 8 euro schelen)

    Edit:

    Te laat :9

    @ loeno

    Dan hoef je niet zelf te rijden en wordt het toch afgevinkt als gereden, je moet hem natuurlijk wel betalen. Hoe meer je betaald hoe beter hij rijdt.

    @ WinterBase

    Haha, heb het zelfde probleem, ben geen designer/tuner :mad:
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2009
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Als er hier trouwens nog mensen zijn die de achievement dat je wat moet verkopen van de Storefront nog moeten halen, stuur me even een PM. Ben niet goed in stickeren, tunen of wat dan ook maar wil wel proberen deze game op 1000/1000 te halen :p
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    AdDiscount is maar 7, 05. Ik hoop dat ik morgen de LE binnen heb. Straks maar even naar Hybrid's guide kijken, want ik ben geen autokenner.:x
     
  20. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het punt van een race-game als je dan een driver gaat huren? Staat er zo'n filmpje ergens op youtube van zo'n driver? Ben nu wel erg benieuwd. Kan zelf niks vinden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina