Forza Motorsport 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 17 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bon0

    Bon0 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me mischien uitleggen hoe je een spel installeerd op de xbox? Want op de vorige pagina wordt gezegt dat de laadtijden er korter van worden.
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat was bij Forza 2 misschien zo, nu betaal je gewoon een vast percentage. Ik heb btw geen zin om telkens 15 laps Suzuka te gaan doen, dus mijn Driver maakt overuren:+ Ik koop het spel dan ook voor de multiplayer.
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wat is het vaste percentage dan? En kun je zelf nog wel een driver uitkiezen of gebeurt dit random?
    En als ik in de Event List de driver een aantal Endurance races laat doen dan komen deze toch niet meer voor in Season Play toch?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Druk op (Y) als je in het dashboard bent en op je spel staat wat erin zit. En dan install op HDD. :)
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Doe je spel in je 360, en blijf op de dashboard (als het spel opstart, doe dan de guide button, en dan Y). Vervolgens ga je naar ''My XBOX'' waar je Video/music/game library staan. Het eerst ''vierkantje'' met iets erin is van het spel wat momenteel in je 360 is. Druk op Y, en je krijgt de game details. Daar moet je de optie zien van het op je hard disc te installeren.

    o.o
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb niet altijd zin in een lange race op een mindere baan, dus dan kan de AI driver het mooi voor mij doen terwijl ik even wat anders ga doen.
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heel vaag dit. Iemand uit mijn friendlist heeft net een vinyl group van mij gekocht maar ik krijg niet de Entrepreneur achievement :mad:
     
  8. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    heb je alweer een WR staan?? ik ga de game binnekort denk ook wel aanschaffen.. ligt eraan of de "oude garde" hem ook gaat halen..
     
  9. Bon0

    Bon0 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt!
     
  10. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij precies de helft. Dus (positie + difficulty - damage) / 2 = Total credits. En je kan verder niet kiezen welke driver je wilt.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als ik de difficulty op Amateur zet dan wint de driver dus vrij gemakkelijk?
     
  12. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel (nog) niet, maar dan wordt de driver denk ik ook een amateur ;P
     
  13. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik zet zelf alles uit en zet de oppenent difficulty op easy of medium, zo krijg je nog 85/90% bonus.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja idd daar dacht ik ook al aan, alle assists etc uit zetten, dan krijg je nog een leuke bonus. Bedankt voor de de antwoorden. ;)
     
  15. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar je krijgt hiermee alleen credits, geen XP. Dus als jet het spel hebt uitgespeeld en nog geen level 50 bent, gewoon een event kiezen met een oval, alle assists etc uitzetten en die een paar keer doen;)
     
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je auction ook weer verwijderen , ik heb nu mn lambo te koop gezet , bieden vanaf 50,000 en buyout 160,000 .. maar hij staat pas op 61,000 maar krijg ik straks dat bedrag maar dan ? Want als ik hem gewoon verkocht kreeg ik er tenminste nog 100,000 voor

    Kutzooi
     
  17. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zie de oude garde wel langskomen hoor. Tot nu geloof ik 60 nummer 1 tijden in de R1 :p En ik moet nog zoveel banen whaha, maar wel 1e overall geloof ik nu xD Ga vanavond of morgen maar weer eens verder :thumbs:
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je moet Recieve Credits doen in de Storefront.
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik moet zeggen dat de carreer met een 100% bonus lekker gaat, helaas ben ik ook heel goed in het uitgeven van dat geld :mad:
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hopelijk heb ik hem morgen ook binnen. Heb al een paar ideeën voor paints voor wagens.
    En heb ik snel genoeg een Vette onder me kont dan kan ik een Compuware bak maken.
    Alleen heb ik nog nooit echt geskind met Forza. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina