Hoe leuk dit spel ook begon, ik heb het er wel een beetje mee gehad... Er zitten een paar dingen in die met een klein beetje playtesting veel beter hadden gekunt. - waarom moet je nadat je een missie voltooid hebt die stomme auto steeds weer opnieuw oproepen? - waarom zijn die sidemissions zo verdomde saai. - waarom lijken die enemy headbangers zo vreselijk veel op je eigen soldaatjes. Maakt het redelijk onverzichtelijk - het rts gedeelte boeit me echt niet. Ontbreekt enorm aan overzicht. Iets meer interface op het scherm was fijn geweest. Wel jammer, want het idee en de sfeer zijn echt geweldig. Ik snap dat je zo'n spel graag ziet slagen maar de reviews zijn wel iets te lovend (imo).
Ik snap je punten, en ik denk ook dat ik me er wel overheen kan zetten, maar het is natuurlijk wel jammer dat de game op deze punten toch frustraties veroorzaakt. Ik weet het nog niet, want ik krijg de game deze week pas binnen, maar ik denk en hoop dat de sfeer deze tekortkomingen wel compenseren.
Toch heb ik wel een ding te melden over deze game: DECAPITATIOOOOOOOOOOOOOOOOOON! (Mensen die 'm hebben uitgespeeld weten wat ik bedoel )
Of de demo hebben gespeeld. Tenminste, dat zegt ie toch ook bij het ombouwen van die reuze slang met tand dingen aan de zijkant?
*dubbelpost* Zo, Brütal Legend 1000G Deze komt toch in m'n top 5 van beste games ooit gemaakt. Humor, stijltje, sfeer, SOUNDTRACK
Had hem uitgespeeld 3 dagen na release had alleen geen zin om die online dingen te doen en al die dingen te zoeken. dus zit op 605 G.
Leuke game, maar vind hem niet zo goed als ik had gedacht. Even doorbijten om de game uit te spelen en dan kijk ik wel of ik hem nog langer hou.
Gisteren gekocht, en om 2 uur vanacht tot de conclusie gekomen dat deze game echt übervet is en al veels te laat om vandaag te gaan werken ! En ook echt grappig is zonder geforceerd over te komen; prachtig voorbeeld: als je in de mijnen de eerste headbangers moet bevrijden en bij 1 van die standbeelden staat, kun je die 'activeren': scandeert die lionwhyte voor heel de grot: ACHIEVEMENT!! Waarschijnlijk lag het ook wel een beetje aan het late uur, maar ik kon toch geen giechel onderdrukken, mede ook door het feit dat ik aan het wachten was op dat plop geluidje en 'achievement unlocked'...
Geweldig! Eindelijk iemand die hetzelfde over dit spel denkt dan ik: http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/1044-Brutal-Legend
Weet iemand hoe ik de volledige tracklist kan vrijspelen voor in m'n auto? Ik heb het spel nu op Normal uitgespeeld en heb 82% van de nummers.
Wow. Damn. VET! Speel het spel nu twee dagen, en heb al zo veel gave momenten beleefd, dat is niet normaal meer. Die sfeer die zo perfect past bij de muziek, doordrenkt het hele spel met pure awesomeness! Puur objectief zitten er wel mankementjes aan de game, maar dit is een van de weinige keren dat ik bijna alles door de vingers wil zien omdat de rest ZO FREAKING GOED is. Rock on!
Ik denk dat ik de gameplay het enige echte minpunt aan het spel vind, want de wat matige graphics interesseren me niet (het design is uitmuntend, dan ben ik tevreden).
http://archief.xboxworld.nl/news/13...playerlevels-voor-brtal-legend-op-3-november/ Dinsdag. En blergh, interesseert me niet.