[XOne] Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 14 okt 2009.

1. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Iemand die nu effe coop wil doen? moet die heal coop chiev nog.

2. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de campaign op Hardcore uitgespeeld. Nu alleen nog de "The Sky Is Falling', 'Unbloodied Hands' en 'Hip Shooter'. Weet iemand trouwens een makkelijke manier om "Hip Shooter" te halen?

3. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net hem ff 1000/1000 gehaald. Nou das dus ook weer gebeurd.
    Hip shooter is vrij makkelijk. Nadat je die tanks hebt gesloopt op het begin van Eagle's Offense zie je een chopper op je map verschijnen die recht over je heen vliegt. Laat hem overvliegen, mik vervolgens ongeveer waar die gaat komen ( de baan van zijn vlucht is zo onwijs makkelijk te voorspellen..)en schiet er een rocket op af. Sommige mensen doen het op de pistolen paultje manier en proberen de piloot eruit te schieten met een M4A1. Het is dus maar gewoon wat je zelf het prettigst vindt.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Man wat een moeilijk spel tot nu toe. Ik begon met spelen en liep voorzichtig recht door het veld, beetje alles testen. Toen kwam ik bij twee huizen op een berg uit.. opeens werd ik beschoten van voren, voor ik het wist had ik zes vijanden achter me aan. Toen werd er een team maat, volgens mij de medic neergeknald en bloedde ik langzaam maar zeker dood.. Had er wel een stuk of drie afgeknalt.

Okay, nog maar een keer proberen, dit maal ging ik links van de weg, en wat zag ik daar? Een houten schuilplaats met een jeep er naast. Dus ik sneak de heuvel omhoog en voor dat ik het weet sta ik oog in oog met de vijand.. die zich in het gebouw verschuilt. Ik sta voor het raam, en sta met verbazing drie seconden te staren naar de vijand voordat hij mij ziet. Ik knal er één neer, door het hoofd, door het glas. De ander blijft staan, kijkt me droog aan, ik knal hem neer. Een raar moment, iets wat ik totaal niet had verwacht.

Iemand die Co-op wilt spelen? Ik beschik uiteraard over een headset.

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik wil wel om kwart over 10/ 20 over 10:)
    Wel op hardcore bij level 3? want daar ben ik namelijk.
    Ik voeg je nu wel ff toe maar ga eerst eten.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh, Ik wilde juist bij level 1 beginnen. Anders speel ik eerst wel zelf, en later doe ik wel co-op.

7. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Vanaf level 1 kan ook wel.
    Als je wil kunnen we nu beginnen:)

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, helaas, ik zit op stage. Vanavond kan misschien nog wel, ik kijk wel even.
    Ik moet ook nog voetbal trainen, dus vandaar.

9. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    ok, hoelaat vanavond dan eventueel?

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb jij dan echt niets beters te doen dan op je dag dan de hele dag gamen?!8)

11. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef vanavond niet te werken. Dus kan vanmiddag en vanavond. Ben inmiddels bij level 3 :)

12. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Hij heeft nu tijd en vanavond, wil toch niets zeggen over heel de dag...

Maar ik ben ook voornemens dit spel aan te schaffen, twijfel al een tijdje, gezien ik hoorde van verschillende bugs. Als ik alles zo lees schijnt dit wel mee te vallen, alleen de moeilijkheidsgraad lijkt best pittig...

13. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb de game uitgespeeld op normal en dat is aardig te doen. Ik ben wel wat door de game heen gerushed dus ik ben nu weer opnieuw begonnen op hardcore en dat is toch wel andere koek. Gelukkig ken ik de levels nu een beetje maar het blijft een totaal andere ervaring. Ik ben nu in level 3
    die landing
    en ik ben al een aantal keer doodgegaan. Ik heb ook nog een co-op gespeeld met een brit en dat was best aardig.

Zijn er overigens nog mensen die co-op games willen spelen? Ik ben altijd in voor een potje (bij voorkeur hardcore) dus je kan me toevoegen: DeftonesJP

14. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik en Distoration zouden vanmiddag om +- 2 uur beginnen bij level 3 :). Dus add ons maar

15. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Zou leuk zijn maar ik zit nu op mijn werk (tot 17:00) dus vanmiddag gaat niet lukken!

16. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik kan nu best online komen, dus wie wil add me, en flix ik heb vakantie, maar ik plan graag wat in wat ik ga doen:)
    Vanavond weet ik niet of ik kan, moet nog folderen dus kijk wel hoelaat ik online kom, maar nu kan het dus add me.

17. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    whoehoe voltreffer en ik hebben net level 3 op hardcore gehaald:)
    Nu gaan we voor level 4
    EDIT*
    Ook level 4 gehaald op hardcore, in de 4e poging lukte het, maar vraag niet hoe, onze medic was dood, en ik kon niet meer rennen, en op het laatst was ik alleen nog over.

Laatst bewerkt: 26 okt 2009
  18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja deze week toevallig wel, maar ik heb je sinds deze game uit is echt continu mensen zien lobbyen om te spelen, of dat nou 'savonds, 's middags of 's ochtends was maakte je niets uit.

19. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ik wil deze game nog steeds gaan kopen :+

Heb hem ff gespeeld bij maat, vond hem wel relaxt :)

Waarschijnlijk heb ik hem vrijdag, anders die week erop :eek:

20. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    En wat is er nou verkeerd me lobbyen? En smorgens doe ik alleen in het weekend, verder alleen savonds door de week, dus eerst goed lezen voor je oordeelt;)
    *dii: nice, welke levels heb je gespeeld?

Deel Deze Pagina