[FIFA 10] Champions of the World

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Viktortje, 20 okt 2009.

1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Niet verwacht dat ik 6 punten zou halen tegen Viktor en Vriendloos...

@ Viktor, eens:)

Laatst bewerkt: 24 okt 2009
  2. WFabian NL

WFabian NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uitslag:

Reuj (Kameroen) - CtD Behindangle (Spanje)

2-2

doelpuntenmakers:
    3. min Webo
    14. min. Webo
    54. min Davind Villa
    76. min Fernando Torres

Leuke wedstrijd, maar jammer dat ik zulke lucky goals tegen kreeg :p, naja succes verder Reuj...

3. baseboz

baseboz Member

Leuk Bevonden:
    0
    Frankrijk - Belgie 1-3

Was een leuke pot wel erg veel fouten over en weer Frankrijk kwam op voorsprong door een goed uitgespeelde aanval van (benzema) Ralluf daarna had ik een klein beetje overwicht waardoor ook meteen weer de gelijkmaker viel gescoord door Hazard, daarna begon de 2e helft nam meteen de bal in de aanval snelle combinatie en stond gelijk de 1-2 op het boord weer hazard. Daarna was het overwicht van Ralluf groot maar kon hij tot zijn teleurstelling niet de gelijkmaker scoren, waardoor uit een counter van mij ik meen defour scoorde.

1-0 - Benzema 15'
    1-1 - Hazard 35'
    1-2 - Hazard 46'
    1-3 - Defour 88'

4. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Was wel een spannende wedstrijd idd, allebei vrij veel kansen gehad. Jij ook succes verder he :thumbs:

5. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mensen van poule A, wie wil er vanavond rond 9 ff een poitje doen? dus kameroen, spanje, brazilie?

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    mensen in poule D die zin hebben om wat potjes te doen vanavond?

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Het gaat simpeler als je elkaar een xboxlive message stuurt, ff erin zetten dat je voor het tournooi wilt spelen en inviten.
    Hier loop je elkaar makkelijk mis;)

8. Meowth

Meowth Guest

Mexico 5-0 Italie

C. Vela
    C. Vela
    C. Vela
    C. Vela
    Eigen doelpunt van iemand. :)

DeDaem leaved rond de 40e minuut.

9. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Weer een reden dat je nieuwe members niet moet toelaten in toernooien...

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ja klopt, had beter de methode van Fiasco kunnen toepassen.

Aan de andere kant.. hij heeft er wel al 2 gespeeld, dat kan je van de rest nog niet zeggen..

Laatst bewerkt: 26 okt 2009
  11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik ga vandaag ff proberen wat potjes te spelen

12. badjasman

badjasman Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook ff wat mensen toevoegen.

13. Bojangles

Bojangles Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, omdat mijn Live is verlopen speel ik nu op Nickless10, heb ik daarnet even aangemaakt.. Zal zo heel mijn poule toevoegen.

Ik moet ook tegen DeDaem, laten we hopen dat die naar niet leaved.. Oja DeDaem, als wij elkaar joinen lukt niet.. Maar dan join ik jou daarna voor clubs (wat moet werken) en dan ga je wat anders doen.. We moeten het nu iig via teamplay ofzo doen..

14. Meowth

Meowth Guest

Bojangles, wil je nu spelen?

15. Bojangles

Bojangles Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    21:15 afspreken? Nog even flink wat huiswerk doen.. =(

16. Meowth

Meowth Guest

Mexico 9-0 Nederland

12. Vela
    16. Castro
    34. Castro
    50. Vela
    58. Vela
    62. Vela
    68. Vela
    72. Blanco
    88. Vela

74. Heitinga
    90. Van der Vaart

Laatst bewerkt door een moderator: 26 okt 2009
  17. Bojangles

Bojangles Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schaam me rot, maar gewoon 9-0 verloren.. :lol: Dit is echt nog nooit zo erg geweest..

Het moest via teamplay, en op me andere account had ik ingesteld dat het gewone camera was.. Hier probeerde ik dat dus ook op het begin, maar ik zette bij Be a Pro op 'Tele', maar er gebeurde niks.. Hele wedstrijd met die kut pro camera gespeeld.. :mad:

Eerste helft, serieus, ik maak de eerste kansen die zeker een paar in hadden GEMOETEN.. En zijn (enige zowat) 3 kansen gaan er in de eerste helft in. Counteren via de flanken, naar binnen lopen, tikje naar speler, rustig intikken.. Slim gespeeld, maar vind het zelf wel een zwakke methode.. Ik win liever op een mooie manier.. :cool: Eerste helft was gewoon (zeker het eerste deel) totaal van mij.. Na die 3-0 ging het niet meer hoor.. Nog 2 rode kaarten in de 2e helft en een strafschop tegen..

Jammer van die camera, en dat ik mijn kansen verprutste en jouw kans/goal ratio 100% was, waardoor ik gewoon de moed verloor..

18. WFabian NL

WFabian NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uitslag:
    Papzakkii (Portugal) - CtD Behindangle (Spanje)
    1-4

21 min. David Villa
    35 min. David Silva
    55 min. Fernando Torres
    79 min. Nani
    89 min. David Villa

Was leuke pot, ik had soms ook wel een beetje geluk. Nu nog tegen esssey (als die nou keer mijn friendrequest accepteerd..)

19. DeDaem

DeDaem Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komop gozer, als je deze wedstrijd wilt gaan tellen gaat het nergens over. We proberen constant door middel van dat invite a friend te spelen, dat werkt niet en dan invite jij mij waardoor ik ineens in dat clubs menu terecht kom. Op die manier werkt het wel maar dan blijkt het ineens met die crappy camera van Be A Pro, na 3 goals tegen blijkt dat dit me niet echt ligt en probeer ik het ergens te veranderen. Waarop ik zie dat het spel doodleuk doorgaat en jij er nog 1tje intikt. Even later wordt ik zelfs uit het spel gegooid omdat ik te lang niet heb bewogen, ik leave dus niet zelf maar het speel deed dat voor me. Als jij op deze manier hier doodleuk de overwinning wil claimen terwijl ik je al bericht stuurde dat ik die camera kut vond vind ik dat op zn zachtst gezegd een beetje triest.

20. Meowth

Meowth Guest

Wanneer ik je niet kan joinen, is er iets met mijn/jouw NAT, dus invite ik je voor onlineteamplay, kan hier niets aan doen sorry.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 okt 2009

Deel Deze Pagina