Patron Tequila Acura race livery Nog even onwennig allemaal. Maar dit is eerste probeersel in Forza 3. Ik wil eigenlijk De Patron logo en livery maken op deze R1 Acura. Maar ik heb nog geen genoeg credits om de auto te kopen.
Beetje wezen spelen met een standaard M3 in de Hangar van de Benchmark track: En mijn eerste design, staat ook op storefront:
Had gisteren (26/10) geen tijd om foto's te nemen. Was namelijk voor m'n volledige auto rijbewijs gegaan, heb em uittraard gehaald! (HAPPY!!) eens ik thuis ben vandaag ga ik er eens werk van maken. Ee Audi R8 iemand?
Dat ziet er weer netjes uit Loyallronin, goed bezig weer!! Die open wheels rijd ik ook erg graag, maar word volgens mij niet veel gedaan algemeen. Maar wist niet dat je deze ook kan bestickeren, of ga je daar gewoon met layers over de standaard sponsor heen?
Ik heb de paint op Storefront gezet. Zoek onder Bugatti en dan naar m'n gamertag. Vanavond zal ik er nog wel een maken met een vette kleurcombo.. Wat zal ik doen? Iets met carbon fiber?
Mijn eerste design, ben er erg blij mee! Het RR-logo en de Erasmusbrug zijn trouwens van mijn Storefront te downloaden, net als het complete design
Ziet er goed uit! Alleen het verlagen van die bak laat het er al beter uit zien, want man, wat staat hij standaard hoog op zijn pootjes .
ondanks dat er tig online staan al, heb ik toch maar zelf een ken block subaru gepaint Alles wat je zelf doet is toch leuker