DJ Hero

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 19 mei 2009.

  1. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Erg vreemd dat zelfs op de doos al het review cijfer van IGN staat ...9,3. Dit ruikt naar een vooropgestelde deal. Ben benieuwd hoeveel ze IGN hebben betaald. Of zal de game echt zo goed zijn? Ben benieuwd!
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2009
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waar staat dat?

    edit: Doel je op die 93?
    Dan hier de grotere versie:
    >>
    [​IMG]

    ;)
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2009
  3. geminogcr9

    geminogcr9 Just Beat IT

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    het zijn 93 nummers
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2009
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik zag ze hem juist uitpakken bij de FRS, 100€, wel een heel verschil met de 77€ die een pagina hiervoor ergens is gevallen, spijtig.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ^Verkopen ze em daar dus al? :9 Dan verkopen ze em misschien dus ook al bij andere winkels.
     
  7. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik kon'm toch al meepakken, rechtstreeks uit de leveranciersdoos weliswaar) Spijtig dat m'n xbox 360 niet hier staat!

    Edit: Je kan blijkbaar ook een gitaar controller aankoppelen, van die mode had ik nog niet gehoord, wel fijn.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2009
  8. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Net in Utrecht even bij Intertoys 1 gereserveerd voor 75,65 euries (PS3 versie).
     
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Zijn ze nu echt overal in Nederland gewoon 25eur goedkoper... wat een afzetters hier dan, is gewoon 1/4de van de prijs verschil!
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zijn inderdaad 10/15 nummers waar dat bij kan. Best geinig om zo toch nog gebruik te kunnen maken van je gitaren.
     
  11. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Even een vraagje ik wil hem nu bestellen bij de FRS maar ik waar kan ik mijn PU code invoeren ik zie alleen die Addiscount staan (is dat bij Winkelmand, adresgegevens, bestelling afronden, afrekenen of bestelling geplaatst)

    Bedankt Elroy
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Je kan later tijdens je bestelling nog een couponcode toevoegen.

    Hmm, misschien vanmiddag/avond dan wel de FRS verzending! :D
     
  13. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik ga vanavond eens even kijken bij de MM in Arnhem of hij daar al te vinden is.
     
  14. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    zal de stad eens in gaan en effe de MM gaan bezoeken
     
  15. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Zo ook even besteld op internet bij de FRS was totaal 74 € kwijt maar hier in maassluis ligt ie al in de winkels zei zij aan de telefoon
     
  16. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Best goed cijfer van IGN. Zal die dan echt zo goed zijn? :9. Ik hou deze topic en andere sites over dj hero al een tijde in de gaten . Het lijkt me opzich wel leuk, maar ik zit ook al lang te denken om echte draaitafels en een mixer te kopen (wel een stuk duurder though :+). Maar goed, ik wacht t nog ff af. Nog ff wat reviews lezen en impressies van de mensen hier. Ook of de draaitafel zelf goed gaat werken.. niet dat je net als bij guitar hero dat gedoe krijgt dat veel mensen m moeten omruilen omdat die t niet doet.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    MM Maastricht verkoopt em al :cool: Even bij de BS annuleren, en dan daar halen.

    yay! :D
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Als FRS hem vanavond niet verstuurd zou het echt gay zijn...
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hoe ondraaglijk is het toch om een spel, of in dit geval zelfs turntable:+ naast je tv te hebben staan en je xbox te moeten missen. Iemand die hem intussen ook al heeft weten bemachtigen en uitgeprobeerd?

    De mixes lijken best origineel ook al zitten er precies toch op het eerste zicht wel enkele vreemde combinaties tussen. Hopelijk leren ze wel van Rockband i.v.m. het beschikbaar stellen van extra content, want vond dat zelf bij Guitar hero toch wel wat tegenvallen. Nu met 93 songs te masteren ben je sowieso wel even zoet vermoed ik, toch enkele minimal schijfjes zouden zeker niet misstaan!)
     
  20. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb hem straks in MM roermond kunnen bemachtigen, vanavond proberen, aangezien ik nu in een wegrestaurant ga eten:)
     

Deel Deze Pagina