Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lijpe Mocro, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Leuke toevoeging inderdaad, ik ben bij COD4 tot prestige 8 gegaan maar bij 5 ben ik er niet eens aan begonnen omdat het eigenlijk alleen maar nadelen had. (ik speel vooral met de STG en die krijg je pas bij lvl 44.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Same here. In WaW had ik altijd de PTRS en die kreeg je pas op 65...
     
  3. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    jep..mijn kit in cod waw had meestal een M1A1 en dead silence, dus heb ik helemaal niet geprestiged in cod:waw

    in cod4 toch 10 geworden
    maar daar kan ik met elk wapen wel fatsoenlijk spelen, toch jammer dat 3xfrag, dead silence en p90 zo laat pas komen

    ik ga hier ook zeker prestige10 worden, ook al moet ik tot level 70
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hoe werkt(e) het Prestige systeem juist in CoD:MW? Je kreeg levels door mp exp, en daarmee unlockte je dan wapens etc..? Maar als je 'Prestige mode' speelt reset je je levels (ook je unlockte items?) en dan kun je speciale ingame insigni verdienen dus..
    Klopt het zo een beetje?
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je levelt door de EXP de je verdient in de multiplayer, hoe hoger je level, hoe meer zooi je unlockt aan wapens. Als je het maximale aantal levels hebt bereikt (was in codmw1: level 55) kon je prestige doen. Dan was alles wat je had unlockt weg, en kreeg je alleen een nieuw plaatje voor je naam waaraan iedereen kon zien in welke prestige je zat. En begon je weer vanaf lvl 1 maar dan met een nieuw plaatje :+
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Damn, zojuist per mail gekregen wat de boetes zijn voor het vroegtijdig verkopen van MW2 !

    En die liegen er niet om !

    Streetdate is 10 nov............... Niemand mag hem eerder verkopen, geen medewerkers .... niemand.
     
  7. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Volgens mij heb je niet heel veel WAW gedaan als je denkt bij lvl 44 je stg te krijgen :+
     
  8. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Haha ik denk dat hij in de war is omdat het wapen STG44 heet
     
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hoe kunnen zij boetes opleggen? Niet strafrechterlijk dan maar gewoon in de setting van 'als je niet betaalt levert onze uitgever niet meer aan jullie keten' ofzo dan? Of dat zal misschien wel contractueel vastgelegd zijn.. In welke grootorde vallen die boetes eigenlijk, toch wel benieuwd?)
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb bij een game zaak gewertk. Wij deden altijd netjes op de datum verkopen, maar de meeste andere winkels niet. Ik kan je vertellen dat er nog nooit boetes uitgedeeld zijn. En ook toen waren er op voorhand boetes beloofd. Heb vaak zat zo'n fax in mijn handen gehad. Is nog altijd alleen een dreigement geweest en nooit uitvoert helaas.
     
  11. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Hoe willen ze ook achterhalen waar iemand zijn game heeft gekocht :confused:
    Ze moeten dan dus echt al op heterdaad betrappen.
     
  12. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik denk inderdaad ook dat dat de reden is dat er nog geen sancties zijn opgelegd. Want wie houd zoiets in de gaten.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    klopt, foutje.. je krijgt hem bij 37. Maar jullie snappen vast wat ik bedoel, in COD4 gebruik ik altijd een m16 die meteen al beschikbaar is dus dan is het niet erg om prestige te doen. Maar in WAW moet ik het dus de helft van de tijd zonder mijn favoriete wapen doen als ik prestige zou doen en dat is alleen een ander icoontje me niet waard.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat gaat wel snel. Iemand haalt de game en zijn vriend wil hem van jou hebben want hij had hem al bij jou gereserveerd. Dan koop jij hem zelf ook bij die winkel en fax je de aankoopbon naar de uitgever ;)
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    En dat gaat iemand serieus doen? |:- ;)
     
  16. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik check de winkels wel even het weekend voordat mw2 uitkomt. :)
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, waarschijnlijk krijg je dan een ultimatum van de uitgever; Of jij bent focked, of de winkel
     
  18. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar kocht ik een dvd 4 dagen voor de release. ik zei tegen de verkoper dat ik op vakantie ging. En dan ik hem op vakantie wou spelen. Ik ga dit weer proberen}:]
     
  19. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schat de kans bij Modern Warfare toch net iets kleiner. Maarja, proberen waard. :)
     
  20. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Die AC130 Missie. :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina