[PS4&PS5] Demon's Souls

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 25 apr 2009.

1. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Vorige week besteld op Videogamesplus.ca en vandaag binnen gehad. Klein stukje van de tutorial gespeeld tot ik met 2 slagen werd gedood door de baas. Helaas moest ik toen werken dus ik ga het straks nog even verder proberen :) Tot nu toe vind ik het al erg leuk :)

2. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook maar besteld. Samen met Borderlands, Codmw2, Batman en Ratchet.

Damn drukke weken!

3. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    OMG wat is deze game moeilijk zeg :p Ik had er al wat van gehoord enzo, maar dit is echt wel ff wat anders dan ik gewend ben om te spelen zeg! Ik volg alleen even niet hoe het nou zit met leven/dood zijn. In de tutorial wordt je gedood door een baas en naar de Nexus gehaald. Vanaf dat moment heb je nog maar de helft van je levens. Van daaruit kun je verschillende portalen naar andere "levels" kiezen. Maar wanneer wordt je nou weer echt levend? :p

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    als je weer een baas verslaat, alleen of met een ander ;)

je moet wel even die ring in level 1 fixen, dan heb je de helft meer leven als je deaud bent ;)

5. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu idd een ring zodat ik 3/4 van mijn levens heb ;) Woehoo :p

Mensen op PSN? Voeg me toe! iRoy_ (met die _ ja!)

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Levend zijn heeft niet altijd voordelen. In de latere werelden kunnen andere spelers je spel "binnendringen" als je weer leeft en zullen zij proberen je een kopje kleiner te maken. Erg spannend als een PC elke move die je maakt stalked! Nog leuker als je dat zelf doet! ;)

Als levende kun je echter ook helpende souls oproepen. Dat zijn de "goeieriken" die je bijvoorbeeld helpen bosses te verslaan om zo weer levend te worden.

7. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb inmiddels de eerste baas verslagen en ben nu een beetje aan het rond zoeken. Ik kan nu ook levelen (yay) en door de andere poorten (woei). Maar zit nog steeds met een paar vragen...

Wapens en items, etc. die ik niet gebruik... Wat kan ik daarmee? Ik weet dat ik ze kan droppen, maar kan ik ze niet inruilen voor souls of iets anders?

Ik speel een Thief... Erg tof enzo, maar leer ik ook nog skills/spells? Had eigenlijk verwacht dat ik wel stealth kon gaan enzo, maar dat zit er vooralsnog niet in...

8. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die items die je niet gebruikt kun je het beste in je storage dumpen, zit zo'n kereltje in de Nexus, hij heeft unlimited space, maar je kunt ze niet verkopen, vandaar dat je ze het beste aan die kerel kunt geven.

je Magic en Miracles kun je ook krijgen in de Nexus, er zitten daar 2 merchants, eentje voor Magic, andere voor Miracles

overigens is er ook een speciale item die je weer human maakt, maar er zijn maar 17 stuks ofzo van dat item

9. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Waar in de Nexus zitten die gasten voor magic en miracles dan? Ga ik daar even naar op zoek. Zijn die ook vanaf het begin (dus na 1-1/de tutorial) beschikbaar?

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Als het goed is zijn ze na de tutorial beschikbaar. Ik kon ze eerst ook niet vinden, maar je kunt ze helemaal achter de pilaren/trappen vinden (dus als je meer richting de muur rent). Ze zitten een beetje verstopt dus.

Heb je ook al die boeddha kinderen bezocht? Die zitten helemaal bovenin de nexus.

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
  12. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Zo! Ik heb inmiddels de tweede baas verslagen :p Ben aardig aan het levelen EN ik heb zelfs door hoe ik magie gebruik xD Pffff... Daar moet je dus gewoon een toverstokje voor ge-equiped hebben... Wat een gedoe :p

Maar damn wat is deze game zwaar zeg... Het is echt puntje op je stoel gamen!

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    over het einde:
    Helemaal op het einde kom je weer terug in de eerste wereld voor het laatste stuk. Dan bestorm je een kasteel via een gigantische trap, vol met vijanden. Zo ontzettend vet moment!

/Mod en toen dacht jij dat ga ik ff spoilen? 8). Spoiler toegevoegd ;) ~ Kevf

14. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister een half uurtje gespeeld.

Begreep er nog niet veel van haha. Eerst even de nieuwe Ratchet uitspelen. Dan weer Demon Souls :)

15. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Tering dit spel is moeilijk.. kom nu in het eerste gedeelte nadat je dood gaat bij zo'n "boss" en die hakt me neer in 1 à 2 hakken :eek:

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en toch is het na een tijdje helemaal niet meer echt moeilijk. Ik ga zelden nog dood eigenlijk en heb altijd wel genoeg herbs bij me.

Vandaag eindelijk weer eens gespeeld met een ander, is toch echt het leukste :)

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik snap er even niks meer van

heb de spin verslagen (weet de naam van de plek even niet meer) en daar kan je nog een stuk verder lopen maar je komt dan echt in een plek met eindeloos veel gangenstelsels. Hoe weet je eigenlijk wanneer je een wereld hebt uitgespeeld?

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik heb nog steeds hulp nodig....

in het level met de spin zit ws nog een draak ofzo? Maar die kan ik niet vinden. bij het lava kom ik niet verder. Andere werelden lijk ik sowieso nog niet aan te kunnen?

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Spoiler kevf ;) enig idee of deze game ook naar Europa komt?

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    fixed en nee dat denk ik niet, maar importeren is zo gedaan toch?

al is ie misschien ook al wel 2ehands te koop

Deel Deze Pagina