Forza Motorsport 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 17 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je makkelijk met een gewone controller lekker los kunt gaan als je als controller 1 een stuurwiel hebt? Met de stuurwiel controls kun je amper iets met editor doen. Je hebt gewoon analoge sticks nodig.

    Als 2e controller lukt het niet en het stuur uitzetten werkt dus ook niet, want elke andere controller zal daarna niet speler 1 zijn....

    Iemand met dezelfde problemen?
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Klopt, dat is nog steeds een 'ergernis' in Forza 3. Dat kan dus niet. Je moet dan de game opnieuw opstarten.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Holy shit the Compuware GT2 Vette zit al in het spel. Dan hoef ik die niet meer te maken. :D
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ohja, dat wilde ik je nog melden. :+
     
  5. smetske

    smetske Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    heb dat probleem ook ondervonden met het painten van mijn wagen met stuurwiel. Moet je gewoon op de xbox knop drukken op je stuurwiel (middelste knop dus) en dan log out kiezen, is blauwe knop drukken dacht ik, dus dan ben je afgemeld in het spel. Dan druk je op u kaske op de circle en dan selecteer je u profiel bij profiles en dan kun je nu met u kaske werken zonder dat je volledig uit het spel gaat. Hopelijk komen ze wel met een patch ervoor want foto's trekken tijdens een race gaat echt niet goed met stuurwiel
     
  6. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het toch tegenvallen..heb hem nou al 2 dagen niet meer gespeeld, het rijden is te saai en te traag, toch wat te weinig nieuwe banen, vind shift leuker om te spelen.
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat je Shift leuker vind spelen kan, maar Forza 3 traag noemen zeker niet.

    Pak eens een S+ klasse auto en ga bv. Maple Valley of Nordschleife rijden, als je dan nog vind dat het niet snel genoeg gaat, tsja.
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb hier hetzelfde, maar gewoon de middelste knop ingedrukt houden, dan kiezen voor controller uitschakelen en dan je stuur/controller weer aanzetten.... voila. Enfin, vind het niet echt lastig. Kost je slechts enkele seconden!
     
  9. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @bdt

    Ik had dat probleem ook dacht ik, maar... Mijn playseat (stuur) zit met draad vast vanwege de ff en als ik de stekker eruit trek (geen accu in mn stuur gedaan) valt het stuur uit en gooi ik de controller aan en kan ik met painten aan de slag. Andersom kan ook weer door gewoon de accu uit controller te halen en verveolgens de stekker er weer in met het stuur. Bij een maatje van mij werkt bovenstaande oplossing niet maar bij mij iig wel.

    Het probleem ondervond ik trouwens wel met guitar hero, maar dat terzijde. :)
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Waarom niet gewoon je controller uitzetten??
     
  11. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @ Bidle,

    Ondanks mijn lange verhaal werkt mijn oplossing voor mij iig net 2 seconden sneller ;)
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn ik kan echt niet meer rijden met een controller. 8)
    Dan maar me stuur weer pakken.
     
  13. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb even een filmpje geschoten met een Audi RS 4 2006 in Forza en Need for Speed. Weet nog steeds niet welke ik beter vind. Alle twee echt toppers van games!

    Hier het vegelijkingsfilmpje:

    [yt]kro4oy1gfmw[/yt]
     
  14. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Inmiddels is mijn driver al aan t eind van seizoen 5 :+
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nice hoe ze ook gewoon gelijk lopen :D

    Ik kan ook niet zeggen welke mooier is, maar mijn keuze zou zoiezo uitgaan naar Forza :)
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wanneer je Hire Driver doet krijg je toch geen Drivers XP?
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nope :mad:.
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    :b:
     
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    vind FM3 de betere. kijk eens naar dat stuur van Shift. dat stuur gaat de hele tijd heen en weer. ik weet zeker dat dat niet fijn te spelen is met je Stuur..
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vandaag mijn LE ontvangen.
    Ik ben momenteel bezig met de assists. Ik speel op medium, sinds ik (ookal ben ik een newb), toch niet het makkelijkste wil doen. Geen idee nog welke assists ik aan houd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina